Päťdesiat odtieňov TEMNOTY

by - 12/02/2017





Autor: E L James
Originálny názov: Fifty shades Darker
Rok vydania: 2011,X.Y.Z,albatros
Počet strán: 654
Jazyk: Slovenský
Prečítane:15 .11.2017

Úryvok z textu

•„Chystáš sa tu kľačať celú noc? Pretože ak áno, budem 
kľačať tiež!“ vyšteknem naňho.
Zdá sa mi, že mu trochu povoľuje výraz, možno pôsobí aj 
ľahko pobavene. Ale je veľmi ťažké posúdiť to.

•Preglgne. „Je tu jedna vec, ktorú by si mohla urobiť.“
„Aká?“ precedím cez zuby. 
„Zober si ma,“ zašepká. ČOŽE?! Skutočne sa práve zmienil 
o…
Už druhýkrát v priebehu necelej pol hodiny pre mňa 
prestáva existovať čas.
Pozerám na toho ťažko postihnutého muža, ktorého 
milujem. A nemôžem uveriť tomu, čo práve povedal.



Môj názor, moje pocity

Od tejto knihy som čakala troška menej ako mi dala. Myslela som, že to už nebude také napínave a úžasne ako v prvej časti. 
Ale prekvapilo ma to! Bolo to ešte úžasnejšie ako som čakala, bolo to ešte lepšie ako v prvej časti. Bolo to niečo neskutočne. ❤

Začalo to tým, že si všetko medzi sebou urovnali a dali sa naspäť do kopy. 
Keď už boli spolu tak Anastasia objavovala Christianove tajomstvá.

Tajomstvá vás úplne vtiahnú do knihy, do deja. 

Kniha ma donútila plakať, smiať sa, zamýšľať sa nad dejom. 

Ako som už písala v predchadzajúcej recenzii tak kniha vám da oveľa viac ako film. Zistíte, že ju požiadal o ruku na úplne inom mieste, že s Charlie Tangom to možno nebola náhoda (to tam síce nie je úplne presne napísane ale ak dočítate do konca tak si dáte dva a dva dokopy), taktiež vás úplne prekvapí ako sa Anastasia zachovala keď ju Jack chcel znásilniť. 

Ale nebudem vás oberať o zážitky,ktoré si sami môžte prečítať. ❤

Kniha je neskutočne úžasna,krásna.. Nemám jej čo vytknuť.. 

Túto knižnu sériu milujem! A stále ma bude mrzieť, že som to tak unáhlila s čítanim. 

Ja vám ju odporúčam prečítať (osobám 15+)
mňa osobne dojala, zaujala dostala priamo do kolien!❤❤ 

Pre mojich čítateľov ❤

Ďakujem za prečítanie moji drahý čítatelia. ❤
Veľmi si cením každého prečítania,každého sledovania, komentára. ❤
Neskutočne ma teší, že vás baví moja práca. ❤ 
Ďakujem vám všetkým ❤❤

Majte sa a krásne si užívajte prichádzajúce VIANOCE! ❤❤

Ps: Chceli by ste niekedy aj moju vlastnú tvorbu? (Rada píšem už od mala takže mám tohto pre vás kopec!) ❤

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie