Všechno je možné

by - 2/17/2019

Autor: Elizabeth Stroutová
Originálny názov: Anything is Possible
Rok vydania:2018, Motto
Jazyk: Český
Počet strán: 240
Prečítané: 2/2019


Veľka vďaka patrí vydavateľstvu albatros média, ktorý mi knihu zaslali. Vaša knihovnička sa poteší ak si ju zakúpite TU. 


 ♡♡♡♡♡
Lucy Bartonová, Tommy za volantem mírně potřásl hlavou. Pracoval v té škole jako školník přes třicet let, takže věděl spoustu věcí, věděl o těhotenstvích děvčat a pijících matkách a podvádějících manželkách, protože zaslechl, jak o tom mluví studenti v hloučcích u záchodů nebo před kavárnou; uvědomoval si, že v mnoha ohledech je neviditelný, a chápal to.  
♡♡♡♡♡

Môj názor, moje pocity

Chcela by som Vás privítať pri novej nedeľňajšej recenzii na knihu, ktorá nesie názov Všechno je možné. Pohodlne sa usaďte a prajem pekný zážitok z čítania.  


Príbeh nás zavedie do ospalého mestečka Illinois. Rovnako ako iný ľudia z iných miest tužia aj obyvatelia Illinoisu po šťastí, láske, bezpečiu, ktoré môže mať rôzne podoby. Sestry Nicelyovy- jedna z nich sa vydala za bohatého chlapa, vďaka, ktorému sa dostane do vyššieho spoločenského postavenia. Druhá zo sestier Nicelyovych radšej ostáva dlho sama, pokiaľ jej do života nevstúpi spriaznená duša muža, ktorá jej zmení život. Ich kamarátka sa musí vysporiadať s tým, že jej matka opustila otca a našla šťastie s mladším mužom. A slávna spisovateľka, ktorá sa po sedemnástich rokoch vráti do rodného mesta a snaží sa znova zblížiť so svojimi súrodencami, ktorý žijú úplne iným životom ako ona.   

♡♡♡♡♡
Táto kniha mi stojí v poličke už od augusta. Popravde neviem prísť nato čo ma na tejto knihe zaujalo, keď som si ju vyberala, no ale aj napriek tomu som sa na knihu tešila, už len kvôli tomu, že nebola nijako hrubá a počet strán bol naozaj prijateľný.  

Neviem či je to mnou alebo tou knihou, ale kniha ma vôbec nebavila, nezaujímala a preto z môjho pôvodne dvojdňového čítania bolo týždňové, kedy som sa ku knihe musela nútiť len aby som ju prečítala. Počas týchto poviedok, príbehov som absolútne nedávala pozor, bežne som sa stratila v poviedkovom deji a po väčšine času som nemala ani poňatia, ktorá postava je ktorá- samozrejme z tých vedľajších.  

Jediný príbeh, pri ktorom som ako tak dávala pozor bol prvý a  trocha aj druhý ale tiež mi tie príbehy nedávali nejak extra zmysel, a rovnako mi neprišli ani ničím zaujímavé.  

Ak by som sa nato pozrela z iného pohľadu, že autorka sa to snažila napísať z pohľadu iného storočia, možno troška tak skromnejšie prostredie, taký ten naozaj maličký ale útulný svet, kde sa všade o všetkom vie tak možno z tohto pohľadu by som to aj pochopila- možno nie. 

Popravde ja ako osoba na takéto knihy nie som, neprinášajú mi do toho môjho čítacieho sveta toľko ako by som chcela, už len tým príbehom.  

No ale naspäť ku knihe, pre mňa to bolo strašne chaotické čítať, kedy sa prvé dve alebo tri poviedky/ príbehy spomínalo jedno meno, ktoré ma ako tak držalo pri čítaní ale inač som v tom mala strašný chaos. Možno aj preto, že tie príbehy sú asi tak dvadsať maximálne tridsať stránkové, takže som nemala ani čas sa oboznámiť s postavami a nie to ešte splynúť s dejom.  

No ale poďme už na odporúčanie. Na rovinu poviem, že mne sa táto kniha nepáčila. Neodporúčam ju čitateľom, ktorý sú buď mladšej generácii alebo nemajú k tomuto žánru, svetu blízko. Samozrejme, že kniha sa najlepšie posúdi ak si ju sami prečítate ale tentokrát naozaj pokiaľ nemáte radi tento žáner tak asi nebudete od môjho názoru ďaleko, ale rovnako Vás kniha môže aj prekvapiť. 

  
Rada by som sa Vám poďakovala za prečítanie mojej recenzii, dúfam, že sa Vám páčila a zanechala vo Vás nejakú  myšlienku. My sa čoskoro vidíme pri ďalšej recenzii, ale zatiaľ si užívajte ešte tieto februárové dni. 

 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie