After Tajomstvo

by - 4/06/2019

Autor:Anna Toddová
Originálny názov:After We Fell
Rok vydania: 2016, Ikar v edíciií Yoli
Jazyk: Slovenský
Počet strán: 830

Veľká vďaka patrí kníhkupectvu Panta Rhei, ktorý mi knihu zaslali. Vaša knihovnička sa poteší ak si ju zakúpite TU

♡♡♡♡♡
Vybehla by som za ním a prinútila ho vrátiť sa. Ale pravdupovediac, už ma nebavilo naháňať ho.
♡♡♡♡♡

Môj názor, moje pocity

Chcela by som Vás privítať pri dnešnej recenzii, na tretie pokračovanie série After, ktorá nesie názov (After) Tajomstvo. Pohodlne sa usaďte a prajem príjemný zážitok z čítania. 


Príbeh nám rozpráva o Tesse, ktorá v živote urobila najdôležitejšie rozhodnutie v živote. Ale nečakané odhalenia v rodinách Tessi a Hardina všetko menia. Skutočnosť je iná ako si obaja mysleli a už len ostáva otázka, čo bude s ich budúcnosťou, o ktorú tak tvrdo bojovali. Život Tessi sa rozpadáva, rodina, priatelia a Hardin, ktorý zúri pretože zistí, že Tessa mu zatajila jedno z rozhodnutí, ktoré spravila, a ktoré zmení celú ich budúcnosť. Hardi, ktorý by mal Tessine plány podporiť a podržať ju sa rozhodne všetko vziať do vlastných rúk, a všetko zničiť. Tessa vie, že Hardin ju veľmi miluje a chce ju chrániť a rovnako by pre ňu spravil všetko, ale uvedomí si, že niekoho milovať a žiť s niekým nie je to isté. Tessa je už unavená z večných hádok, zo vzťahu, ktorý sa stále točí v jednom začarovanom kruhu- žiarlivosti, hnevu a odpúšťania. Tessa si uvedomuje, že láska, ktorú prechováva k Hardinovi už neprekoná nikto iný, rovnako ako pocit pri bozku, objatí a dotykoch. No stojí jej to za ten nekonečný boj medzi nimi? Tessa ma už všetkého dosť a preto sa rozhodne počúvať hlas svojho srdca, poradí jej ten hlas aby všetko definitívne ukončila?  

♡♡♡♡♡ 

Tento diel nadväzuje presne tam, kde skončil druhý, takže o nič nie sme
ukrátený aj keď  musím uznať, že ukončenie v polovici dialógu, polke vety mi nepríde príliš vhodné, pretože ak dočítate knihu v polke noci, potrebujete skoro vstávať a vaše myšlienky sa stále točia okolo toho ako to bude pokračovať, ako sa to vyvinie, a máte xy otázok. 

Hneď na začiatok by som rada povedala, že mi príde zbytočné, že táto kniha ma osemsto strán. Na začiatku to bolo všetko skvelé, bola som rada, že to je taká tehla ale ako sa ten počet prečítaných strán začal navyšovať, začala som sa mierne nudiť a pomaly ma táto kniha prestávala aj baviť, pretože mi to pripadalo, že viac menej sa tam deje stále to isté. Stále tie isté hádky, odchody, príchody, odpustenie.. Takže ak si odmyslím tie neustále odchody, ktoré boli podľa mňa aj po väčšine z rovnakého dôvodu, tak kniha by mala tak o dvesto strán menej a zaujímala by ma viac.  

Ale keď sa nato pozrie tá moja časť, ktorá miluje túto sériu tak je zamilovaná ešte viac, pretože to bol znova kolotoč emócií, raz hore raz dole a nikdy mi nebolo dosť strán.  

Tiež musím povedať, že v polke knihy som spravila asi to najhlúpejšie čo som spraviť mohla a pozrela som si poslednú stránku knihy, ktorú som si prečítala a zastavil sa mi mozog nad tým, či som to dobre prečítala. Ale na druhú stranu to bolo také moje palivo, ktoré ma posúvalo Ďalej v čítaní.  

Musím sa priznať, že pri tejto knihe som používala lepíky a keď sa na ňu tak teraz pozriem tak je pomaly celá rúžová a žltá. Takže je jasné, že túto knihu milujem a tiež aj to, že sa Hardin alebo Tessa po väčšine času správali hlúpo.  
Aby som nezabudla spomenúť, tak sa nám v knihe objavuje mnoho nových a aj celkom zaujímavých postáv, ktoré si nie som istá či je vhodné opísať z dôvodu spoilerov, ale tu jednu sa pokúsim aspoň tak okrajovo.  

Začala by som Hardinom a Tessou.  

V druhej časti som sa s Tessou, troška nepohodla, pretože sa mi nepáčilo ako sa v niektorých situáciách zachovala, prípadne ako sa správa a myslím, že v tejto časti, to cítim rovnako ale na druhej strane ju chápem prečo to tak spravila a prečo sa tak rozhodla, takže mám na ňu viac pozitívnejší názor.  

Čo sa týka Hardina, tak povedzme si pravdu, že Hardin je Hardin a je to proste Hardin. Aj keď sa väčšiu časť knihy choval ako idiot (ako aj predchádzajúce dve), tak ho musím pochváliť a rovnako aj vyzdvihnúť jeho vlastnosť zmeniť sa kvôli Tesse. Začína sa viac otvárať ľuďom, a konečne začína robiť niečo aj s tými svojimi záchvatmi hnevu.  

Už keď sme pri Tesse a Hardinovi, tak Vám sem dám takú zaujímavú vsuvku, kedy sa počas jedného z ich rozchodu stane niečo zaujímavé, kvôli čomu som zmenila názor na Steph a Molly. A to asi tak, že Molly som si istým spôsobom obľúbila a Steph som skoro vytrhala vlasy. Takže sa máte načo tešiť.   

Pôvodne som Vám chcela opísať aj Tessinu matku a jej otca ale, myslím si, že to by bol až príliš veľký spoiler. Ale nečakala som, že jej matka vie mať tiež city a nepozerať len nato čo je pre ňu najlepšie. A čo sa týka Tessinho otca, tak z neho som mala taký zvláštný pocit, nie veľmi príjemný. Myslím, že s touto postavou sme si veľmi nesadli a trocha ma aj tieto časti s touto postavou sklamali, pre jej správanie ale zároveň to jej otec troška okorenil.  

Čo sa týka môjho odporúčania na túto knihu, tak určite choďte aj do tretieho pokračovania, pretože aj keď to nebolo také ako predchádzajúce diely tak naozaj to stálo zato. Rovnako ako tie časti, z ktorých Vám padne sánka. Takže neváhajte a pokračujte v čítaní ale hlavne, nespravte chybu ako ja a nepozerajte na koniec, pretože potom Vás táto kniha dostane ešte viac. 




Rada by som Vám poďakovala za prečítanie mojej recenzii, dúfam, že sa Vám páčila a zanechala vo Vás nejakú myšlienku. My sa čoskoro uvidíme pri ďalšej recenzii ale zatiaľ si užívajte tieto teplé aprílové dni.




You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie