Na dvore z trňov a RÚŽI

by - 1/02/2018


Autor: Sarah J. Mass
Originálny názov: A court of Thorns and Roses
Rok vydania: 2015, SLOVART
Počet strán: 423
Jazyk: Slovenský
Prečítane: 12/2017

Úryvok z knihy
Ostal preč na noc- prvýkrát vôbec - no poslal Luciena, aby mi oznámil, že je nažive. Lucien posledné slovo zdôraznil natoľko, že som veľmi zle spala, aj keď malá časť mojej mysle žasla nad tým, že sa Tamlin obťažoval dať mi na známosť, že je v poriadku.

• Všetko bolo čierne a teplé - a husté. Atramentové, no olemované zlatom. Plávala som, drala som sa na povrch, kde čakal Tamlin, kde čakal život.




Môj názor, moje pocity

Čo sa týka tejto knihy nie som ani nejako extra nadšená ale ani sklamaná. Dovolím si to prirovnať ku kráske a zviera ale tej originálnej rozprávke-Bella, zámok, zviera..

Začala by som rada od začiatku. Prve stránky boli pre mňa málo zaujímave. Nevedela som sa dostať do deja. Aj keď som všetkému chápala nebolo to "WAU" ale po nejakej 150 stránke to začalo byť to pravé orechové (ako sa vraví). Bolo to myslím vtedy keď medzi nimi prešla maličká iskierka lásky.
Ale ako som čítala prišlo mi to aj skvelé vymyslené ale miestami troška prehnané. Dej a postavy boli skvelo vymyslené, bolo vidieť, že autorka si na jadre dala záležať. Čo veľmi oceňujem.

Ale ten zlomový okamih prišiel nejakých 100 strán do konca kedy sa všetko točilo okolo jedného. Dovolím si prezradiť, že Feyre mala splniť tri úlohy(nepoviem dôvod, čas, miesto proste okamih prekvapenia) lenže ako ich tých 100+ strán plnila, začalo ma to nudiť prestalo to byť zaujímavé (No ono to bolo zaujímave ale autorka to tam strašne naťahovala) . Nútila som sa k čítaniu. Ale posledná kapitola alebo posledne dve to zachránili začo som bola vďačná! ❤

Pravdu povediac som si pri knihe aj poplakala, niekde v strede hoc len na chvíľočku ale aj tak si ukradla moje srdce aj keď mi tam pár veci prekážalo ako ste si mohli prečítať hore.. 😏😂 Ale určite by som si ju prečítala ešte raz hlavne kvôli tomu ako to autorka vymyslela.

A po pár dňoch keď sa mi všetko uležalo v hlave musím dodať, že aj kvôli tomu ťažkému začítaniu som si túto knihu obľúbila určite siahnem aj po druhej časti ❤

Ale pocity z nej mám stále zmiešané 😏 Ale aj tak to bola jedna z tých dobrých a zaujímavých kníh ❤❤



Majte sa a čoskoro sa stretneme pri ďalšiej recenzii. ❤

                                                                                                                         Camila


You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie