Tisíc chlapčenských BOZKOV

by - 1/15/2018



Autor: Tillie Coleová
Originálny názov: A thousand boy kisses
Rok vydania:2017,YOLI/Ikar
Počet strán:328
Jazyk: Slovenský
Prečítane: 1/2018


Úryvok z knihy

•,,Na čo je ten pohár? Čo je vo vnútri?"
,,Babka ma poslala za novým dobrodružstvom. Takým, čo bude trvať celý život... Tisíc bozkov, Rune! Tisíc!"

•,,...najlepšie veci umierajú rýchlo, ako čerešňové kvety. Pretože niečo také krásne nemôže trvať navždy..."




Môj názor, moje pocity

Po prečítani som dosť dlho rozmýšľala nad touto knihou a musím vám povedať, že nič krajšie, dojímavejšie a smutné som nikdy nečítala. Knihu buď budete milovať a stane sa vašou srdcovkou alebo ju budete nenávidieť kvoli.. No dozviete sa po prečítani. (... Kvoli koncu)

To aka láska bola medzi Poppy a Runem bola až cítiť z tých písmen, slov, viet... Myslím, že môžem povedať, že každé dievča/chlapec na nieči takéto čaká. 

S knihou som veľmi spokojna, asi pri žiadnej knihe som neplakala toľko ako pri tejto. Párkrát som ju musela zavrieť lebo som už nevidela cez slzy alebo ma ubíjalo to ako to bolo. (Zistíte po prečítani) 

Dosť ma zaujímalo ako to dopadne s tými bozkami, konkrétne myslím tých, ktorých budu na konci "tisíc dievčenských bozkov" 

Celú knihu som čakala, že sa to "zle" okolo Poppy vyrieši ale hm.. Nemám rada ak takto dopadnu hlavne hrdinky 😏

Čo ma troška mrzelo tak bol ten Epilóg. Som rada, že ho tam autorka pridala ale troška mi tam chýbali nejake informácie. 

Úprimne povedane, každý mi vravel, že si mám pripraviť veľa vreckoviek ale nebrala som to vážne.. Takže už teraz vám vravím naozaj si tie vreckovky pripravte, nepodceňujte to. 

Ale knihu vám odporúčam všetkými desiatimi. Oplatí sa prečítať. Otvorí vám to oči čo sa týka lásky ❤




Dúfam, že sa vám táto recenzia páčila. ❤ 
Uvidíme sa u ďalšiej recenzii. 


                                                    Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie