GREY

by - 1/21/2018



Autor: E.L. James
Originálny názov: Grey
Rok vydania: 2016, XYZ, albatros media
Počet strán: 556
Jazyk: Slovenský
Prečítane: 1/2018


Úryvok z knihy

 Ako len môže byť táto mladá žena novinárkou? Veď vôbec nepôsobí rozhodne. Vyzerá popletene nevýrazne, akoby nemala vlastnú vôľu. Zaskočený nevhodnými úvahmi pokrútim hlavou. Dúmam, či je prvý dojem až taký rozhodujúci. Zašomrem niečo banálne, ponúknem jej stoličku, potom si všimnem, ako sa so záujmom rozhliada po obrazoch v kancelárii.

• Som v spálni, uprene sa dívam do stropu. Spánok sa mi vyhýba. Mučí ma Anina vôňa, ktorá aj teraz zaváňa z posteľnej bielizne. Stiahnem si vankúš, na ktorom spala, na tvár a vdychujem jej vôňu. Je to trýznivé i božské zároveň, na okamih rozjímam o smrti zadusení.





Môj názor, moje pocity

Dnes sa ocitneme znova pri päťdesiat odtieňov sivej ale tentokrát očami Christiana Greya. 

Ak to tak vezmem tak celý príbeh a dej je skoro rovnaký. Jedine čo je iné je, že to teraz vidíme očami Christana. 

Svet nevnímate Anastasiou a preto to je iné dobrodružstvo. "Humor" Christiana je naozaj zábavny. Dozviete sa veci, ktoré ste v prvej triológii nemali ako zistiť. Čo je veľkým plusom. 

Miestami mi to prišlo odlišne od "originálu" konkrétne myslím niektore stránky keď boli spolu. Ale možno to bolo spôsobene prekladom takže to nejako negatívne nebudem hodnotiť. 

 Viem, že som od tejto knihy čakala troška viac ale nejako sa mi to nesplnilo. 
Nemám presny dôvod prečo. 

Občas mi prekážalo keď autorka preskočila pár hodín v jeho živote ale po čase som si uvedomila, že to je vlasne dobre. 

Ku knihe nemám negatívny názor. Ale ani nejako extra pozitívny. 

Som s ňou spokojná ale nebolo to to čo som od toho očakávala. 


Ale dám šancu aj druhému dielu, snáď sa mi tam môj názor zlepší.




Dúfam, že sa vám moja recenzia páčila ❤ Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa.❤


Nájdete ma tu:
Instagram
Facebook


                                                 Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie