NEPOBOZKANÁ

by - 2/06/2018


Autor: Miroslava Varáčkova
Rok vydania: 2014, evitapress
Počet strán: 239
Jazyk: Slovenčina
Prečítane: 1/2018


Úryvok z knihy
•,, Tak dobre. Chceš moje číslo?" ponúkne mi. ,,Prečo nie?"
Vytiahnem mobil a naťukám doň kombináciu číslic, ktoré mi nadiktuje. 
• Vypadnem od neho. Chce mi zavolať taxík, ale odmietnem. Potrebujem si vyvetrať hlavu, lebo mám v sebe ešte väčší chaos ako predtým, než som k nemu išla. Vôbec neviem, čo ten chalan odo mňa vlastne chce. Zahrávať sa? Užiť si? Získať oporu? Rozptýlenie? Alebo čo? 


Môj názor, moje pocity

Táto kniha je takým tým románikom pre ľudí, dievčatá čo práve prežívaju prvú lásku. Samozrejme je to určené aj tým, ktorý už mali viac lások. 😊

Kniha nám ukazuje príbeh Dominiky a jej lásky..  Kedže je Dominika nepobozkaná vysníva si predstavu o dokonalom bozku lenže ta predstava jej nevýjde tak ako to chcela. (Dozviete sa ešte na prvých stránach knihy)

Pri tejto knihe sa dokážete odreagovať, zabudnuť na všetky negatívne veci a žiť len týmto príbehom. Knihu prečítate behom dňa. Žijete len týmto príbehom.

Čo sa týka hlavnej postavy úplne mi prirastla k srdiečku. Počas čítania som v nej videla kúsok seba. Ale nato bude mať každý svoj vlastný názor.

Každopádne vám túto knihu od našej slovenskej autorky odporúčam všetkými desiatimi. Nájdete ju aj za pár eur takže ak by sa vám nepáčila nebudete ľutovať, že ste za ňu vyhodili kopec peňazí.




                Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie