Delírium

by - 2/20/2018

Autor: Lauren Oliver
Originálny názov: Delírium
Rok vydania: 2012,COOBOO
Počet strán: 356
Jazyk: Český
Prečítané: 2/2018

Úryvok z knihy

• Je to už 64 let od chvíle, kdy prezident a Consortium 
identifikovali lásku jako onemocnění a 43 let od chvíle, kdy 
vědci zdokonalili lék. Všichni v mé rodině už proceduru 
podstoupili. Moje starší sestra Rachel nejeví žádné známky po 
nemoci už 9 let. Před láskou je v bezpečí už tak dlouho, že říká, že si 
už ani nemůže vzpomenout na její symptomy. Já plánuju podstoupit 
proceduru přesně za 95 dní, 3. září. Na moje narozeniny.


Môj názor, moje pocity

Nachádzame sa vo svete kde nie je láska. Ak chcete zistiť aký svet by bol bez lásky skúste si prečítať tuto knihu pripadne aj moju mini recenziu.

V tejto recenzii sa nemôžem veľmi rozpísať aby som vám neprezradila dej knihy.

Už na začiatku sa dozviete niečo o tomto svete bez lásky. Zo začiatku som to veľmi nevedela pochopiť stráviť, že svet môže byť bez lásky. Nevedela som sa stotožniť ani s hlavnou postavou. No prišiel ten zlomový bod kedy som všetkému porozumela a všetko mi dávalo zmysel.

Hlavná hrdinka menom Lena ma najlepšiu kamarátku Hanu. Aj keď sú rozdielne sú najlepšie kamarátky. V tomto svete sú rôzne pravidla zákazy, ktoré neskor dievčatá začnu porušovat.

Jedného dna príde ten zlomový bod keď si pôjdu zabehať a niečo sa stane a od tejto chvíli sa začne nový príbeh, nové problémy, nové veci..

Kniha konči  naozaj dosť veľkou otázkou a dosť nečakaným ale zároveň predvídateľným koncom.

Ak by som mala napísať aký som mala pocit počas tejto knihy taak musim povedať, že kniha ma bavila miestami nudila. Autorka prekvapila aj sklamala.  Ale viac mám z nej pozitívne pocity ako negatívne a za tento návrh o láske ako chorobe ju chválim a dávam jej jedno veľke plus.


Keďže od tejto autorky som čítala prvú knihu a doteraz som od nej nepočula tak jej dávam šancu.
                       ~~~~~~~~~~~~

Dúfam, že sa vám moja recenzia na túto knihu páčila. A vidíme sa pri ďalšej recenzii. 


                                                                                                   Camila


You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie