Pandemónium

by - 2/25/2018

Autor: Lauren Oliver
Originálny názov: Pandemonium
Rok vydania: 2013, COOBOO
Počet strán: 297
Jazyk: Slovenský
Prečítane: 2/2018

Úryok z knihy: 
Celý lepkavý a poliaty farbou, ktorú strieka na všetky strany. Červená. Červená. Červená. Je všade;hnedé pierka husto nasiaknuté tmavočervenou farbou, stekajúcou aj po konároch. Červená znamená utekajte!

•,, Chcem to vedieť." Šepká, takmer ho nepočuť. ,, Chcem to spoznať s tebou." A potom sa jeho prsty dotknú môjho čela, jeho dotyk, jeho šepot je jemný, nadýchnem sa, ale stále som paralyzovaná, skamenená. 

Môj názor moje pocity

Kniha pokračuje tam kde skončilo Delírium. Autorka opisuje život Leny, ktorá utiekla do divočiny a teraz tam žije. Jej život je už len to čo je teraz a čo bude potom. Samozrejme, že si tam Lena nájde priateľov, s ktorými žije. No neskôr príde zápletka, ktorá nám trocha okorení dej. V niektorých častiach viete čo sa stane už tri kapitoly pred tým.

V tejto knihe sa už pokročilo niekam ďalej ale musím povedať, že s touto knihou som nebola vôbec spokojná. Zo začiatku ma miatlo to ako autorka rozdelila kapitoly na "teraz" a "pred tým". 

Nejde o to, že by mi to robilo problém skôr autorka strašne preskakovala kapitola teraz skončila "a" a začínala "c"(Dúfam, že ste pochopi, že to bol len príklad a išlo o písmena v abecede). 

Ďalšia vec, ktorá mi tam prekážala,že autorka niektoré veci nedomyslela. Niektoré veci mi prišli až príliš nereálne a prehnane, aj keď viem, že to je všetko fiktívne. 

Čo sa mi aj celkom páčilo bolo, že autorka krásne opísala dej a niektoré časti-samozrejme aj to vás v niektorých častiach unudí, pretože je to zbytočne. 

Nebola by to kniha ak by autorka neskomplikovala dej tak,že len hádate čo sa stane no na druhej strane viete čo sa stane. 

Samozrejme nebola by to Lauren Oliver ak by znova neukončila knihu napínavým koncom,ktorý ma neskutočne prekvapil.

Čakala som, že autorka túto knihu troška viac zlepší no oproti prvej ma u mňa veľmi veľke mínus.

Knihu som nevedela a nemohla sa donútiť dočítať. Možno tým,že táto kniha nebolo nič pre mňa no naozaj neviem prečo sa mi táto kniha nepáčila.

Ak by som túto knihu mala nejako zhodnotiť tak je to niečo medzi skôr k tomu negatívnemu názoru. Seriu dočítam len z toho dôvodu, že ma zaujíma ako to autorka ukonči. 

                        ~~~~~~~~~~~~~~~

Dúfam, že sa vám dnešná recenzia páčila a vidíme sa pri ďalšej. Majte sa krásne a užívajte tento deň. 


                                                                                                                Camila



You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie