Rekviem

by - 3/15/2018

Autor: Lauren Oliver
Originálny názov: Requiem
Rok vydania: 2013, COOBOO
Jazyk:Slovenský
Prečítané: 2/2018


Úryvok z knihy: 
Bola som to rovnako ja, kto pomohol Ldne utiecť. Ja som odovzdala správu Alexovi, že ju chytili a zmenili termín jej zákroku. Ak by nebolo mňa , Lena by bola vyliečená. Možno by teraz sedela na.nejakom seminári na Portlandskej univerzite alebo by sa prechádzala ulicami old Portu so svojím partnerom. 
• Inak budete žiť. O svojej bubline, v strachu, stavať zátarasy pred neznámym, modlitbami zaháňať temnotu, odriekať verše o hrôze a úzkosti. 


Môj názor, moje pocity 
Rekviem je tretia a zároveň posledná časť série Delírium. 
Od tejto knihy som očakávala, že to bude úžasné, hlavne keď ma druhá časť sklamala. Čakala som, že to autorka nejako uzavrie ale mám pocit, že po prečítaní tejto poslednej knihy mám ešte viac otázok ako som mala. 

Táto kniha bola písaná z pohľadu Leny a Hany. Myslím, že mi už ani neprekážalo to, že autorka preskakuje nejaké veci. 

Kniha je pekne opísaná, niektoré veci mi prišli tak, že sú v knihe navyše a to sa mi znova nepáčilo.
Autorka veci ešte viac skomplikovala a vytvorila nám ľúbostný trojuholník, ktorý viete ako skonči aj keď to autorka nejako priamo nenapísala.Niektoré veci boli akoby nasilu písane aj keď vám tam z vášho hľadiska nezapadli.

Kniha sa mi páčila v tom ako autorka niektoré časti   skomplikovala. Tento diel som čítala asi 3-4 dni kde inač prečítam knihu behom max dvoch dní. Túto knihu som sa nútila čítať.

Ako som už povedala v minulej časti táto kniha asi nebola určená pre mňa. Téma knihy nebola zlá,kde sa láska berie ako choroba no autorka si na tom mohla dať viac záležať. 

Možno práve tebe sa bude kniha páčiť ale mne tam niečo chýbalo. Z tejto série ma asi najviac zaujala prvá časť. 


                                                                                        Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie