Na lovu

by - 3/18/2018

Autor: Meagan Spooner
Originálny názov: Hunted
Rok vydania: 2017,CooBoo
Počet strán: 327
Jazyk: Čeština
Prečítane: 3/2018

Úryvok z knihy
•Vždycky vycítime, že přicházi změna. Když se bliží bourě, cítime, jak ztěžkne vzduch, vnímame napěti země očekávajíci sněhovou pokrývku. Poznáme ten okamžik, kdy vítr změní směr. Cítime pohyb síly, když je změna na spadnutí. 
Dnes večer je ve vzduchu cítit hlad. Les na něco čeká. Jdeme a naše kroky víři první sníh. Zmáha nás únava, funíme a hekáme. Každý z nás umí přečíst změnu, i když se skryje za jinou. Můžeme ji sledovay, nebo běžet s ní. Jsme ale v pasti, a nemůme dělat ani jedno. Vždy víme doprědu, že přicházi změna, ale nikdy nevíme jaká změna to bude. 



Môj názor, moje pocity

Príbeh nám rozpráva o Kráske, ktorá vyrastala medzi šľachticmi ďaleko od lesa ale aj napriek tomu les pozná tak ako nikto iný.  Ale nastane deň, keď jej otec prídu o majetok a musia bývať v malom domčeku v lese čo našu Krásku veľmi poteší. Lenže pri love jej zmizne otec a Kráska sa ho rozhodne ísť hľadať. Vydáva sa ho hľadať a stopuje Zviera až do jeho kráľovstva, do sveta z rozprávok. Otázka znie Kto prežije tento lov: Kráska alebo Zviera? 


Od tejto knihy som čakala veľa, možno kvôli obálke a obsahu. No predsa to nebolo to čo som čakala. Ale aj napriek tomu som si túto knihu zamilovala. 

Príbeh je napísaný podľa Krásky a Zvieraťa originálne verzii, lenže tento príbeh je troška pozmenení. Čo mi ani tak nevadilo, keďže som milovníkom tejto rozprávky.  

Ak by som mala opísať svoje pocity z tejto knihy tak musím povedať, že aj napriek veľkému očakávaniu som sa do tejto knihy zamilovala. 

Zo začiatku som sa nemohla veľmi stotožniť s hlavnou hrdinkou. Čo sa aj po chvíli zmenilo a začala som ju chápať a mala som ju rada. No predsa som si Zviera obľúbila viac. Nebolo také ako v tých klasických rozprávkach čo sa mi naozaj veľmi páčilo. 

Aj keď by ma to nemalo prekvapiť tak táto kniha bola tak krásna, že ma prekvapila svojim obsahom, kapitolami a hlavne tou krásnou obálkou. 

Nie je to kniha, pri ktorej budete musieť zapájať logiku a mozog ako pri detektívkach. Toto je kniha, pri ktorej si oddýchnete zrelaxujete. 

Knihu vám všetkými desiatimi odporúčam. Ak máte radi krásny príbeh o Kráske a Zvierati tak neváhajte a si ju zakúpiť a prečítať. 

Za knihu sa chcem poďakovať Albatros media, ktorý mi knihu poskytli a zakúpiť i ju môžete zakúpiť TU


Prajem vám ešte krásny zvyšok nedele a vidíme sa u ďalšieho príspevku/recenzie 💜


You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie