Prvá strieborná kniha snov

by - 4/03/2018

Autor: Kerstin Gierová
Originálny názov: Das erste Buch der Träume
Rok vydania: 2013, COOBOO
Jazyk: Slovenský
Prečítane: 3/2018


Úryvok z knihy

Váhavo som sa obzerala okolo seba. Ocitla som sa v chodbe, takmer nekonečnej s nespočetnými dverami vpravo a vľavo. Dvere, cez ktoré som prišla, boli natreté sýtozelenou farbou, mali tmavé staromódne kovanie, schránku z rovnakého materiálu a peknú mosadznú kľučku v tvare zahnutej jašteričky. Zrazu mi to bolo nad slnko jasné: ak som chcela zistiť, čo majú znamenať musím ich otvoriť a prejsť nimi.



Môj názor, moje pocity

Príbeh nám rozpráva o Liv, ktorá sa presťahuje do nového mesta kvôli práci jej matky. Pár dní po presťahovaní sa jej sníva sen, v ktorom stretne štyroch chalanov zo školy. Nachytá ich pri magickom rituály. Liv sa od tejto noci snívajú sny, ktoré sú zvláštne a všetky si ich pamätá a zdajú sa byť skutočné. Liv sa snaží túto záhadu objasniť 

Musím povedať, že z tejto knihy som milo prekvapená. Vôbec som nečakala, že sa to takto zvrtne, a že to bude až takto zaujímavé.  
Kniha sa číta naozaj veľmi ľahučko, musíte naozaj vnímať a precítiť tento dej aby ste pochopili autorkine myšlienky. Zo začiatku som nevedela odlíšiť sen a realitu ale to sa po niekoľkých stránkach a pozornom čítaní napravilo.  
Kniha je písaná tak aby zaujala a tak aby vás naozaj zmiatla. Celý ten čas si myslíte-ste si tým na 100% istý- že sa to tak stane ale aj tak zistíte, že sa mýlite. A takto som to mala celú knihu. Stránky sa mi míňali pod rukami veľmi rýchlo a bola som dosť zúfala z toho ako sa to skončí.  
Aj keď sa mi koniec zdal troška rýchlo ukončený zmierila som sa s tým hlavne kvôli tomu, že táto kráska ma ešte dve pokračovanie.  
V tejto knihe nájdete krásny svet snov, ktorý vám umožní rozvíjať svoju fantáziu.  
Túto knihu odporúčam každému kto ma rád takéto spojenie svetov a hlavne k máte radi záhady. Ale aj tým, ktorý teraz o tejto knihe počujete prvýkrát a nezaujímate a o takéto dobrodružstvo ako ja na začiatku a predsa som si knihu zamilovala.  

Takže táto kniha by nemala chýbať v žiadnej knihovničke.  

Za knihu sa chcem poďakovať vydavateľstvu albatrosmedia, ktorý mi knihu poskytli. Zakúpiť si ju môžeš TU.


You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie