Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru

by - 3/29/2018

Autor: Benjamin Alire Sáenz
Originálny názov: Aristotle and Dante Discover the secrets of the Universe
Rok vydania: 2012, Slovart
Počet strán: 367
Jazyk: Slovenský
Prečítane: 2/2018

Úryvok z knihy
• Myšlienky sa mi rozutekali. Premýšľal som nad Dantem a Nahatou. Uvažoval som, čo Dante vidí pri pohľade na mňa. Položil som si otázku, prečo som sa nepozrel do skice, ktoré mi dal. Ani raz. Pomyslel som si na Ginu a Susie. Prečo som im nikdy nezavolal? Otravovali ma, ale bola to istá forma milého správania. Vedel som, že ma majú rady. Veď ja som si ich obľúbil. Prečo sa chalan nemôže kamarátiť s babami? 




Môj názor, moje pocity

Príbeh nám rozpráva o dvoch dospievajúcich chlapcoch. Povedala by som, že Ari a Dante sú rozdielny už len kvôli tomu, že jeden je výrečný a sebaistý  druhý je pravý opak. Títo dvaja prežívajú príbeh a vlastné dobrodružstvo. Medzi chlapcami vznikne akési puto. Dante je priateľom akého Ari potrebuje a dokážu sa jeden druhému zveriť. Samozrejme, že tam prídu nejaké tie prekážky ale otázka je či to ich priateľstvo vydrží. 

Musím sa priznať, že z tejto knihy mám veľmi zmiešané pocity. Polovica z vás, ktorý si prečítajú prvé riadky ma budú nenávidieť ale odporúčam dočítať recenziu do konca. 

Na túto knihu som sa veľmi tešila z dôvodu, že z každého smeru bola pozitívne chválená, že je to veľmi krásny príbeh. 
Lenže keď som začala čítať túto knihu, tento príbeh spýtala som sa sama seba „Toto je ten príbeh, ktorý všetci tak zbožňujú?“ Už na začiatku ma to sklamalo. Možno to bolo spôsobené tým ako bola kniha chválená a ja som od nej očakávala príbeh ako z rozprávky. No aj keď sa mi strany čítali ľahko nevedela som prísť nato, čo na tej knihe každý vidí. Ale samozrejme, že prišiel ten zlomový bod keď som si knihu zamilovala. 

Knihu som doslova zhltla za necelých 24 hodín zo spánkom a inými povinnosťami. To, že sa blíži koniec knihy som si nejako neuvedomila až keď sa mi v ruke ocitli posledné štyri stránky. 

V tomto príbehu som si prešla asi všetkými emóciami akými Ari a Dante prešli, všetko čo cítili a prežívali som cítila aj ja počas čítania. Bol to jednoducho krásne napísaný a precítený príbeh. 


Ak by som túto knihu mala nejako zhodnotiť tak musím povedať, že sa to nedá už len z toho dôvodu, že sama neviem čo po dočítaní tejto knihy cítim. Som z nej prekvapená aj keď zo začiatku som si myslela niečo iné.

No knihu by som odporučila každému jednému z vás aby ste si prežili tento príbeh spolu s nimi a aby ste si aj vy utvorili názor na tento príbeh, ktorý sa vám bude naozaj páčiť. Či už ste mužského alebo ženského pohlavia. 

Za knihu by som sa chcela poďakovať kníhkupectvu knihy pre každého, ktorý mi túto knihu poskytli. Zakúpiť si ju môžete TU

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie