Moji obľúbení autori

by - 7/21/2018

Vítam vás pri novom článku.  Keďže často padnú otázky bežným knihomoľom prečo je ich autor obľúbený a akých ma obľúbených autorov tak som sa vám rozhodla predstaviť mojich obľúbených autorov. Dozviete sa aj niečo zo života týchto mojich favoritov. Tak sa pohodlne usaďte a prajem príjemné čítanie.  



Jacqueline Wilson 
  • Autorka, ktorá mi zmenila pohľad na knihy, príbehy a dala mi silnú motiváciu čítať po menšom neúspechu s inou autorkou. Tiež mi toho odkryla veľa v takom tom dievčenskom svete s jej sériou PRVÉ. Jej knihy milujem aj ako dospelá, a sú tak často-teda boli-čítane, že kniha sa sama otvorí na tom správnom mieste- rovno uprostred.  
  • Autorka sa narodila v roku 1945 v Anglicku. Jej tvorba je venovaná dievčenským románom, detektívkam a rozhlasovým hrám. Píše už od deviatich rokov a samozrejme, že získala aj par cien
 
Kerstin Gier 
  • Autorka, ktorá si moje srdiečko ukradla asi v marci so svojou knihou Prvá strieborná kniha snov. Síce som od tejto autorky prečítala len začiatočne diely dvoch sérii ale viem, že patrí do môjho srdca pretože milujem jej kreativitu a spôsob písania.  
  • Kerstin sa narodila v roku 1996 v Nemecku. Venuje sa písaniu románom pre ženy a mládež ale píše aj pod pseudonymom. Začala písať úplne náhodne keď ju vyhodili z práce a jej hneď prvé dielo sfilmovali a po čase aj sériu drahokamov.

P.C. Cast& Kristin Cast  
  •  •Ďalšia autorka, ku ktorej som sa dostala úplnou náhodou keď som strkala nos tam kde som nemala a objavila som sériu Škola noci o upíroch. Zblížila som sa s hlavnou hrdinkou a už sa autorka prikradla do môjho srdiečka. S touto sériou som žila rok a s autorkou žijem dodnes a už len čakám na príležitosť kúpiť si jej knihy. 
  • Autorka, ktorá sa narodila v Amerike v roku 1960. Na niektorých knihách spolupracuje so svojou dcérou. (Ospravedlňujem sa ale veľa som o nej toho nenašla) 

Kiera Cass 
  • Autorka, ktorá si moje srdce získala pri druhom diele zo selekcie. Selekciu milujem a rovnako aj autorku, ktorá píše tak ľahlo a jednoducho ale neskutočne zaujímavo. Síce som zatiaľ len na selekcii Eadlyn ale už mám Hapilly ever after  na ceste domov. Takže túto autorku absolvujem aj v angličtine.  
  • Autorka narodená v roku 1981 v USA. Jej prvá kniha nebola veľmi úspešná ale úspech jej priniesla selekcia, ktorá podľa všetkého bude/bola sfilmovaná.  
Richelle Mead 
  • Ako sa vraví najlepšie na koniec. Autorka, ktorú som na samom začiatku zanedbávala, a už viackrát túto chybu nespravím. Autorka si ma získala sériou Vampire Academy, kedy ma dostala do obdobia kedy som mala chuť si to čítať stále dookola. Štýl akým to všetko vymyslela a ako to napísala sa mi neskutočne páči. Osoba, ktorá ma v knižnom ale aj osobnom živote veľmi inšpiruje a dáva mi neskutočnú motiváciu.  
  • Americka autorka, ktorá sa narodila 1976. Venuje sa Fantasy a jej diela sú určené hlavne dospievajúcim. Venuje sa písaniu a cestovaniu a ako každé dievča aj nakupovaniu


                                         ^Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie