Knižné sklamnia za štyri mesiace #2/2018

by - 9/29/2018


Vítam Vás po naozaj dlhej dobe pri článku s názvom knižné sklamania za štyri mesiace (Máj, Jún, Júl August).  Berte to tak, že to je len môj názor a aj keď ma kniha sklamala tak sa mi mohla páčiť. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte.  



SWING TIME 

Túto knihu som dostala na spoluprácu a bolo to pre mňa prekvapenie až kým som knihu nedržala v ruke. Celý ten dej som nejako nepochopila a nevedel som sa do toho vžiť. Miestami mi to prišlo až nevhodné. Celkovo sa mi kniha čítala veľmi ťažko a dlho naozaj dlho-pomaly mesiac. Do dnešného dňa vlastne neviem aký zámer mala autorka s touto knihou. Nato, že je to taká tehlička som to naozaj počas tých strán nepochopila čo ma mrzí. Samozrejme, že dúfam, že možno keď budem staršia tak to pochopím-ale to len dúfam.  

 

Dievča, ktoré čítalo v metre 

Kniha, od ktorej som toho toľko čakala. Kniha, v ktorej je príbeh o knihách. No vážne je toto ten príbeh čo som si v hlave predstavila? Nie ani z ďaleka. Tak ako sa mi ťažko zvykalo na priamu reč, ktorá bola písaná inač ako som zvyknutá. Sklamal aj ten dej, ktorý bol úplne iný ako som si ho predstavila. Nato, že je to 200 stránková kniha tak sa tam vystriedalo až veľa vecí, ktoré mám pocit, že občas neboli vysvetlené. A s pôvodným obsahom mi sedel len ten začiatok. Táto kniha nie je kniha, ktorá by mala byť knihou- ak ma chápete.  



Trón zo skla  

Dlho som zvažovala či sem túto knihu pridať aj spolu s jednou, ktorá bude nižšie ale obe som sem dala a vysvetlím prečo.  
Na trón zo skla som sa tešila veľmi dlhu dobu, všetkými ospevovaný tron, krásny príbeh. No čo ja viem? Ani za nič som sa nevedela začítať, stránky sa mi nechceli a nechceli otáčať. Naozaj ma to zo začiatku nudilo. Aj keď áno, možno každý vraví, že prvá časť je taká ale nemá kniha chytiť za srdiečko či je prvá alebo posledná? No každopádne som sa pri konci nejako začítala a čítalo sa mi to ľahšie a už ma to aj zaujímalo. No zatiaľ svoj názor či sa mi to páčilo alebo nie neviem povedať a preto to posúdim až pri ďalšej časti, ktorá sa v tomto článku nenájde.  


Vrania šestka 

Som si vedomá, že teraz ma každý nenávidí, pretože som sem túto knihu dala. Ale áno naozaj ma sklamala pretože som čakala, že to bude naozaj od začiatku to jedno veľkébuum”. Viac menej bolo ale až v druhej polovici knihy. A práve kvôli tej prvej sa táto kniha objavila tu, no aj kvôli tomu, že to nenaplnilo moje očakávanie, ktoré boli príliš vysoké z dôvodu, že táto kniha bola vychválená. Ja som čakala naozaj krásny príbeh. Ako som písala pri tróne tak tiež sa mi to ťažšie čítalo a stránky nešli tempom akým som chcela, preto z toho bolo dvojtýždňové čítanie a preto si z toho začiatku až tak veľa nepamätám. Takže to napíšem znova prvá polovica sklamanie druhá polovica mi prirástla k srdiečku. Ale stále som sklamaná a dúfam, že to druhá kniha napraví.  
Dúfam, že sa Vám dnešný sobotňajší článok páčil a chcem povedať, že toto sú len moje názory na tieto knihy takže tie Vás nemusia odradiť. A my sa vidíme čoskoro pri ďalšom sobotňajšom článku. 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie