Papierová princezná

by - 9/13/2018

Autor: Erin Watt
Originálny názov: Paper princess
Rok vydania: 2017, Baronet
Počet strán:336
Jazyk: Český
Prečítané: 9/2018



Úryvok z knihy

Je docela úleva pracovat. Když je rušno, alespoň zapomenu na to, jak se mi život obrátil vzhůru nohama. A to už je co říct vzhledem k tomu, že jsem utekla ze Seattlu, abych unikla sociálním pracovnicím, které mě chtěly strčit do dětského domova. Na cestě jsem strávila týden, než jsem se usadila v Kirkwoodu. Myslela jsem, že padělání podpisu mojí mrtvé mámy na přihlášce na školu byla úplná magořina, ale s Royalovými a jejich suitou se to vůbec nedá měřit.




Môj názor, moje pocity

Vítam Vás pri dnešnej recenzii. Tentokrát by som sa s vami rada pozrela na túto naozaj krásnu knihu a vyjadrila Vám svoje pocity a povedala Vám či je to naozaj taký zážitok ako každý vraví. Tak sa pohodlne usaďte a čítajte.  


Príbeh nám rozpráva o Elle Harperovej, ktorá sa po smrti svojej matky snaží preži prežiť, pretože ostala sama a proti nej stojí celý svet. Až sa jedného dňa objaví neznámi chlap, ktorý tvrdí o sebe, že je Ellyním opatrovateľom- Ella sa mu snaží vyhýbať ale neúspešne preto si ju opatrovateľ Callum Royal odvezie domov k svojím synom-ktorí ju nenávidia-  a vytrhne ju tým z chudoby. Každý z piatich bratov Royalových je neskutočne príťažlivý ale žiaden Ellu nepriťahuje tak ako Reed ale ten je odhodlaný ju vyštvať z domu a poslať ju tak odkiaľ prišla. Reed rozhlasuje, že Ella medzi nich nepatrí a nie je Royalová. Možno má pravdu. Nič podobné ako bohatstvo, luxus, intrigy a klamstvá Ella nezažila ale ak chce prežiť v Royalových paláci bude sa musieť naučiť byť jednou z nich a zostať pritom sama sebou.  

 
Po tejto knihe moje srdiečko začalo túžiť keď ešte nebolo okolo toľko chvály ale nakoniec sa mi k tejto kráske podarilo dostať až teraz a popravde neľutujem, že som tak dlho čakala. Tým, že mám krásnu schopnosť zabúdať obsahy kníh tak som viac menej zabudla o čom táto kniha má byť a preto ma prekvapila tak ako ma prekvapila.. Ale asi by som mala začať od začiatku a tak dojsť na koniec.  


Tak ako som sa tešila na túto knihu tak som sa aj do nej musela nútiť aby som
si ju vzala do rúk a začala čítať. Trvalo pár dni kým som sa k tomu donútila a donútila sa prečítať tých pár nezaujímavých strán. A keď skončil ten zlomový bod tak som knihu nevedela pustiť z rúk a z hodiny čítania sa stali dve a potom tri. Tento príbeh bol naozaj zaujímavo a pútavo písaný- naozaj ma táto kniha nútila a nútila čítať až kým som nepretočila poslednú stránku.  
Ako som už spomínala tak začiatok bol pre mňa boj ale to asi len preto, že nás autorky oboznamovali s postavami a s Elliným životom, ktorý mi prišiel troška nevhodný pre tak mladé dievča ale chápem okolnosti a tiež aj prečo to takto bolo takže to chápem. 

K deju by som sa asi vyjadrila takto, že občas som niektoré veci a udalosti čakala ale iné ma prekvapili a celý ten dej bol taký naozaj pekný a z nejakou tou myšlienkou. Jednoducho páčilo sa mi to a som spokojná. Síce je pravda, že mi na začiatku knihy prišiel Reed a občas aj Ella strašne nesympatický ale nejako som na nich časom zmenila názor aspoň na Reeda na Ellu som ho menila každú chvíľu ale musím povedať, že sa mi páčilo ako sa bránila voči tým narážkam Reeda a toho ako sa ju snažil vyštvať preč od nich. Mám pocit, že väčšina postav je u mňa negatívna ale v konečnom závere mám Royalovcov aj Ellu v láske (hoci to tvralo nejaký ten čas).  

Keďže som sa už nejako prepísala cez moju chvíľkovú nie práve lásku k postavám tak by som sa rada vyjadrila ku konci knihy, ktorý chcem okamžite povedať, že som nečakala. Predstavovala som si naozaj všetko ale toto bol podraz a bodnutie dýkou do chbta A nejako som s nevedela prekusnuť cez to, že ďalšie pokračovanie nemám doma.  
Čo som od tejto knihy čakala tak tým, že je určená od 17+ tak som čakala naozaj niečo v trošku inej verzii 50 odtieňov sivej- niečo podobné alebo prinajmenšom viac erotickejších scén. Neviem to zatiaľ posúdiť bez iných časti ale myslím si, že ak to prečíta niekto kto má 15 tak sa nič nestane.  

Tak ale rada by som prešla k nejakému tomu záveru a hodnotenie a odporúčaniu. Knihu by si mal prečítať asi každý koho tento žáner zaujíma pretože to bolo naozaj pútavo napísane a myslím si, že je to taká víkendová kniha a hodnotenie ako vidíte tak je prekvapivo vysoké a ako som už povedala som spokojná s touto knihou takže ja nemám čo dodať iba Vám prajem už pekný zvyšok večera.  
Za recenzný výtlačok sa chcem poďakovať megaknihy.sk. A zakúpiť si túto krásku môžeš TU.


 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie