Všetkým chalanom, ktorých som milovala

by - 10/21/2018

Autor: Janny Hanová
Originálny názov: To All the Boys I've Loved Before
Rok vydania: 2017,COBOO
Jazyk: Slovenský
Počet strán: 312
Prečítané: 10/2018


Úryvok z knihy

Keď sa Margot rozhodla ísť na Univerzitu svätého Ondreja, pripadalo mi to ako zrada. Hoci som vedela, že sa k tomu schyľuje, lebo, samozrejme, musela ísť na univerzitu niekam ďaleko. A, samozrejme, pôjde do Škótska študovať antropológiu, pretože je Margot, dievča, ktoré je večne obložené mapami, cestovnými príručkami a robí si plány. Pravdaže nás jedného dňa opustí.

yMôj názor, moje pocit

Vítam Vás pri novej-nezvyčajne krátkej- recenzii. Tentokrát by som sa s vami podelila o môj názor na knihu Všetkým chalanom, ktorých som milovala. Tak sa pohodlne usaďte a čítajte.  



Príbeh nám rozpráva o piatich ľúbostných listov, ktoré Lara Jean v minulosti napísala. V listoch si Lara Jean vylieva svoje pocity, ktoré pred chalanmi tajila- tieto listy sú skôr ako rozlúčka a to je spôsob akým sa Lara Jean chcela svojich pocitov zbaviť. Starostlivo ich napíše svojím perom, vloží do obálky, obálku zalepí a odloží do škatuľky pod posteľou. Lenže jedného dňa listy zmiznú a ona musí čeliť svojím pocitom, ktoré doteraz tajila a chalanom, ktorým listy napísala.  


Na túto knihu som nikdy nepozerala tak, že ju musím čítať, že ju musím mať aj keď som registrovala, že sa o tejto knihe rozpráva nikdy som nemala ten pocit. No jedného dňa som zaregistrovala, že je natočený film, ktorý som si pozrela a pochopila o čom všetci rozorávajú a tak som sa dostala ku knihe, ktorú som mimochodom zhltla behom dňa.  
Kniha od Janny Hanny ako ju volám ja bola moja v poradí druha od nej s tým, že prvá ma neuchvátila tak ako táto. Pri tejto som mala naozaj pusu otvorenú dokorán. Autorka ma dokázala donútiť čítať, dokonca som si pri tejto knihe oddýchla čo je fajn, pretože som čakala čo sa bude diať. A ako som už na začiatku zistila tak sa tam dejú iné veci ako vo filme. A v tejto sérii chcem rozhodne pokračovať.  

Čo sa týka postav tak Lara Jean mi prišla taká typická stredoškoláčka z knihy,
ktorá je zaľúbená ale bojí sa s tým priznať. Taký ten typický knižný hrdina v tomto žánri.

Čo by som rada vyzdvihla tak tá myšlienka s tými listami a s tým ako sa dostali k adresátom a celkovo ako sa s tým Lara musela vyrovnať sa mi páčilo. Nie som si istá či som to už niekde nespomínala ale stať sa to mne tak do tej školy a tým chalanom sa vyhýbam na kilometre. Taktiež chcem povedať, že sa mi páči ako na to zareagoval Peter aj keď mám podozrenie, že to čo sa vlastne udialo bolo už niekde v ich vnútri dávno pred tým než sa to stalo. No ale to už zachádzam príliš do deja a spoilerov takže je načase to ukončiť.

V skratke tento romantický príbeh bol naozaj krásne romantický. Páčilo sa mi všetko. Každé jeden slovo, každá strana, každá myšlienka. Nemám slov na túto knihu takže ju musím odporúčať každej romantickej dušičke pretože nebudete ľutovať, že ste túto knihu vzali do rúk. 


Za knihu sa chem poďakovať kníhkupectvu Panta Rhei, ktorí mi knihu zaslali. Zakúpiť si ju môžeš TU




You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie