Palác lží

by - 11/05/2018

Autor: Erin Watt
Originálny názov: Twisted Palace 
Rok vydania: 2017, Baronet
Počet strán: 350
Jazyk: Český
Prečítané: 10/2018


Úryvok z knihy

Ve škole snadno poznám nepřítele. Rozdělím lidi na ty, kteří můžou pomoct a na ty, kteří ne. Na ty, kteří stojí za tebou, nebo proti tobě. Tohle mi ale připadá jako úplně jiná liga.




Môj názor, moje pocity


Vítam Vás pri dnešnej recenzii. Dnes by som sa s vami rada pozrela na tretie pokračovanie Papierovej princeznej a tým je Palác lží. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte.  


Príbeh nám rozpráva o Elle Harperovej/ Royalovej, ktorá toho v živote zažila viac než dosť. No všetky problémy, ktoré jej hodil život do cesty prekonala a vyriešila. Ella žije v paláci Royalov kde je stále veľa tajomstiev, ktoré rodinu dostanú do problémov. Všetko sa obrátilo hore nohami- Reed je hlavným podozrivý z vraždy a Ellin otec sa objavil pred dverami Royalových 




Od skončenia druhej časti som sa nevedela dočkať kedy sa mi do rúk dostane ďalšia časť a tentokrát to je rovnaké. Celý ten príbeh ma vtiahol do seba, mala som pocit, že som duch, ktorý na všetko prizerá hneď z prvého radu. Stránky sa mi míňali a stále ich bolo menej až som napokon veľmi nerada otočila poslednú stránku knihy a nevedela som čo mám ďalej robiť. Pár minút som bola zo všetkého mimo ale nakoniec som sa pozbierala, utriedila si myšlienky a teraz Vám vypisujem všetky moje pocity z tejto knihy. Možno niektoré myšlienky tu budú aj z druhej časti, ktorú som nezrecenzovala.  

Rada by som ešte takto na začiatok dodala, že túto knihu máte prečítanú behom dňa alebo aj jedného večera- rovnako ako ja.

Kniha je rozdelená na dve pohľady- Ellu a Reeda. Začo som rada, pretože naozaj je zaujímavé svet vidieť aj očami Reeda- ktorého zbožňujem,tak ako asi všetkých bratov ale Reeda asi najviac.
 
Celý ten príbeh som bola ako na ihlách, myslím si, že môžem povedať, že som bola úplne nahnevaná z toho ako sa isté udalosti vyvinuli- či už tá vražda, ktorá mi dávala stále a stále nové nelogické občas aj logické nápady, kto to spravil pretože môj mozoček aj napriek všetkému nechcel priznať, že by toho bol naozaj Reed schopný.

Musím sa priznať, že mi dokonca napadlo, že to všetko bolo len hrané a Brooke nakoniec časti vstane z mŕtvych rovnako aj Steve, ktorý mi bol od začiatku nesympatický a tú postavu som na počas knihy pomaličky začala nenávidieť a myslím, že asi na nikoho som nebola viac nahnevaná ako naňho. Chápem, že je to rodič ale tak určité veci prehnal. 

No teraz by som sa rada vyjadrila k Elle keď už som tak načala názor na postavy. Môj názor na ňu v podstate ostáva rovnaký aký bol, nič sa nezmenilo akurát, že sa mi páčilo ako sa všetkému postavila, ako k všetkému našla riešenie ako sa nebála problémy riešiť aj keď áno v určitých situáciách sa bála ale to by sa bál asi každý. Myslím, že Ella je taká ta knižná postava, ktorá otvorí človeku očí aby bojoval zato to čo chce- aspoň ja to takto vnímam.  

Ja mám k tej knihe toľko pocitov, toľko toho na srdiečku, že ani neviem čím by bolo dobre a vhodné pokračovať, pretože určité veci by mohli byť spoilerom.

Takže teraz by som rada pokračovala v tom, že sa mi páči aký príbeh stvorili dve autorky, ľahko a hlavne pútavo písane aj keď táto časť mi prišla trošička slabšia aj tak som ju mala chuť hodiť o stenu keď sa mi nepáčilo ako sa udalosti vyvinuli a to je ďalšia vec, o ktorej by som sa rada podelila.

Celý čas čakám, že to všetko zlé sa konečne obráti na dobre, že sa stane aspoň niečo pozitívne- iste, že sa všetko otočilo ešte na horšie ako to bolo. Ale myslím si, že nebyť týchto udalostí tak kniha by nebola vôbec zaujímava tak ako je teraz. 
No ale asi toľko k tejto časti a k tejto recenzii. Predsa si musím niečo nechať aj na sériovú recenziu, ktorú dúfajme napíšem čoskoro.  

K takému odporúčaniu môjmu. Knihu milujem a určite ak ste na tento žáner kníh tak ju budete milovať aj vy. Viac ako milovať. A odporúčam Vám si kúpiť všetky časti naraz pretože to čakanie kým príde ďalšia budete nenávidieť rovnako ako ja. Takže knihu odporúčam všetkými desiatimi.  

Dúfam, že sa Vám dnešná recenzia páčila a my sa čoskoro vidíme pri ďalšej.  

Za knihu sa chcem poďakovať eshopu preškoly, ktorí mi knihu zaslali. A zakúpiť si ju môžete TU 



You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie