P.S. Stále ťa milujem

by - 12/30/2018

Autor: Jenny Hannová
Originálny názov: P.S. I still Love you 
Rok vydania: 2016, COOBOO
Počet strán: 297
Jazyk: český
Prečítané: 12/2018


Za tento knižný výtlačok ďakujem eshopu preškoly, ktorý mi knihu zaslali. Zakúpiť si ju môžeš TU


Môj názor, moje pocity

Vítam Vás pri dnešnej recenzii. Dnes by som sa s Vami rada podelila o môj názor na knihu P.S. Stále ťa milujem. Tak sa pohodlne usaďte a čítajte.  


Príbeh nám rozpráva o Lare Jean, ktorá pomaly zisťuje, že  v predstieranom vzťahu začína Petera naozaj milovať.  Obaja si uvedomia, že ich predstieraný vzťah už nie je len predstieranie a Lara Jean je viac zmätená ako kedykoľvek predtým a nevie, čo ma spraviť skôr. Keď sa všetko zdá normálne, do života sa jej pripletie ďalší adresát z jej listov, ktoré boli rozoslané.  Spolu s návratom jedného listu sa začínajú Larine city vracať. Lara Jean rozmýšľa nad tým, či je možné byť zaľúbená do dvoch chalanov naraz.  


Druhá časť knihy Všetkým chalanom, ktorých som milovala bola rovnako úžasná ako aj prvá. Hneď ako som knihu otvorila som sa prispôsobila deju a doslova som sa ocitla v príbehu s Larou 

Už od začiatku som bola ako na ihlách a tŕpla každú jednu stranu čo sa stane. Každá jedna stránka tejto knihy bola naozaj úžasná. Musím troška povedať, že táto kniha bola o máličko horšia v niektorých častiach ale tiež musím aj priznať, že v niektorých chvíľach to bolo ešte lepšie ako bola prvá kniha. Takže ak by som to tak mala zhrnúť tak sa to  tak navzájom dorovnalo a v takom tom konečnom zhrnutí bola táto o naozaj trošička lepšia ako prvý diel.  
Neviem Vám povedať či to bolo len z môjho pohľadu tak ale mala som taký pocit- a stále mám ten pocit, že v tejto knihe tie postavy troška dospeli. Napríklad taká Lara Jean mi neprišla taká hanblivá a celkovo mi prišla viac odvážna nebála sa povedať a vyjadriť svoje city ak to takto môžem povedať, a tiež sa mi neskutočne páčilo, že si nenechala skákať po hlave v niektorých situáciách a viac sa mi páčila v tejto knihe po stránke správania.  
No a teraz ak by som mala vyjadriť nejaký ten svoj názor na Petera tak ten ma neskutočne hneval viac ako polovicu knihy. Neviem z akého dôvodu- teda viem presne z akého dôvodu ale to už zachádzam do spoilerov- sa mi nepáčilo jeho správanie. Aj keď chápem v akej bol situácii nepáči sa mi ako sa zachoval k Lare. No ale aby som neklamala a nerobila z neho len toho zlého tak na konci sa tiež choval ako idiot, žiarlivý idiot tak to bolo svojím spôsobom roztomilé a presne toto jeho správanie pri konci knihy dodalo tejto knihe ten správny tón ale na konci sa mi páči, že sa zachoval tak ako už dávno mal a všetko skončilo happy endom- nie pre mňa, pretože potrebujem nutne ďalší diel.  

Nikdy nezabudnem na ten pocit, keď mi autorka v polovici knihy zlomila srdiečko tým čím mi ho zlomila a mala som pocit, že sa to nestalo knižnej hrdinke ale mne. Presne kvôli tomuto pocitu a tejto časti knihy som knihu nezatvorila až kým som nemala v rukách posledné stránky, ktorých mám pocit, že bolo naozaj málo.  

No ale v skratke, túto knihu milujem rovnako ako celú sériu, a kto túto sériu nečítal tak nech to uteká napraviť, pretože to je neuveriteľný zážitok a z môjho pohľadu aj rozladenie emócii. Ak by som Vám mala dať nejaké to odporúčanie tak ak ste túto knihu ešte nečítali tak si ju v tomto momente objednajte a čítajte.  


You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie