Tinta

by - 2/10/2019

Autor: Alice Broadway
Originálny názov: Ink
Rok vydania: 2018, COOBOO
Jazyk: Slovenský
Počet strán: 300
Prečítané: 1/2019


Veľká vďaka patrí vydavateľstvu albatros média, ktorý mi knihu zaslali.Vaša knihovnička sa poteší ak si ju zakúpite TU.


♡♡♡♡♡ 
 Na mojom tele nenájdeš dôkaz o všetkých chybách, ktoré som spravil. Naše telá sa liečia... postupne sa dávajú do poriadku. Sme na to stavaní. Život nie je iba o prešľapoch a zlyhaniach. Každé ráno predsa svitne nový deň. Minulosť nemusí predurčiť tvoju budúcnosť, Leora. Chyby nie sú nenapraviteľné. Môžeš ich odčiniť. Vždy ich môžeš odčiniť.
♡♡♡♡♡

 Môj názor, moje pocity

Chcela by som Vás privítať pri novej nedeľňajšej recenzii na knihu, ktorá nesie názov Tinta. Pohodlne sa usaďte a prajem príjemný zážitok z čítania.  


Príbeh nám rozpráva o mestečku Sainstone, kde sa žiadne tajomstvo neskryje. Každý má svoje úspechy, pády a to všetko má zaznamenaná na koži tetovaním. Nie je možné skryť ani tie najhoršie činy ako krádeže a zrady. Každé tetovanie rozpráva svoj príbeh. Keď šestnásť ročnej Leore zomrie otec začnú sa diať naozaj zvláštne veci. Spomenie si, že ako dieťa videla na šiji svojho otca tetovanie, ktoré je dôkazom tých najstrašnejších zločinov aké v tomto mestečku poznajú. Leora je však presvedčená, že ide o omyl a tetovanie jeho otca je chybné. No ešte predtým než začne konať zistí, že niekto jej tajomstvo vyzradil. V snahe zachrániť svojho otca zisťuje, že všetko je úplne inak ako si myslela.  


♡♡♡♡♡ 

Keď som začala čítať prvé stránky, nechápala som ako sa niekomu nemôže táto kniha páčiť, pretože už od začiatku to bolo zaujímavé aspoň určitý počet strán. Lenže čím viac som z tejto knihy čítala tým menej sa mi to páčilo a menej ma to zaujímalo. Boli kapitoly kedy som sa do čítania musela nútiť alebo som sa na knihu niekoľko dni nepozrela. Samozrejme, že s väčším počtom strán, väčšej hĺbke deja to začínalo byť o niečo zaujímavejšie. Musím sa priznať, že boli aj chvíle kedy som bola ako na ihlách ale tých bolo veľmi málo.  

Počas celej knihy nám autorka pod nohy hádzala rôzne tajomstvá, otázky a udalosti,
ktoré by vo mne malo vyvolať zvedavosť, no žiaľ u mňa to tak bolo asi trikrát keď som bola naozaj zvedavá a v iných prípadoch som tým “tajomstvám” ani nevenovala pozornosť a nezaťažovala som sa s nimi, vlastne som ani neuvažovala čo za tým všetkým je. No na konci knihy, keď už sa všetko vyjasňovala tak som bola zvedavá ako sa s tým autorka popasuje ďalej, čo napíše ďalej ako celú tú situáciu, príbeh ukončí.  

Čo sa týka mňa a hlavnej hrdinky Leory, tak sa mi páčilo ako ju autorka opísala, aké vlastnosti dostala- no väčšinu. Páčilo sa mi, že sa snažila zistiť pravdu od svojej matky, a stále sa toho nevzdávala, pretože chcela vedieť pravdu. Aj keď mám pocit, že na väčšinu toho prišla sama. V jednej časti knihy, keď sa dozvedela pravdu o sebe som bola naozaj zvedavá ako zareaguje, a to ako zareagovala sa mi nepáčilo ani v najmenšom aj keď chápem jej rozhodnutie. Tiež jedna z jej vlastností bola láska, k niekomu kto tu už nebol pre ňu a aj napriek všetkému sa snažila očistiť jeho meno aj keď to dopadlo ako to dopadlo. 

Čo ešte mne počas čítania neskutočne prekážalo po polke knihy, -možno aj skôr- boli tie príbehy a historky čo v tom mestečku mali. Práve tieto príbehy ma od tej knihy odradzovali a sťažovali mi čítanie, pretože z tých xy príbehov boli pre mňa kľúčové asi dokopy 2 a to ani nie celé.  

Asi desať minút som rozmýšľala nad tým či Vám mám povedať, či sa mi táto kniha páčila alebo nie a úprimne sama si nie som istá aj keď mám pocit, že táto kniha sa Vám buď páči alebo nie ale asi sa skôr prikloním k tomu, že sa mi táto kniha nepáčila. Aj keď ten koniec bol asi najzaujímavejší z celej knihy.  Ak som správne postrehla tak táto kniha má aj svoje dvojča v podobe druhej časti, po ktorej pravdepodobne nesiahnem. 
Každopádne ak by som Vám mala knihu odporúčať tak Vám ju odporúčam aby ste si ju prečítali a spravili si na túto knihu vlastný názor, pretože je to kniha, ktorá potrebuje prečítať a tak vytvoriť názor.  


Rada by som sa Vám poďakovala za prečítanie mojej recenzii, dúfam, že sa Vám páčila a zanechala vo Vás nejakú moju myšlienku. My sa čoskoro vidíme pri ďalšej recenzií, ale zatiaľ si užívajte tieto februárové dní. 


You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie