Padlý dedič || Poškvrnená koruna

by - 3/10/2019

Autor: Erin Watt
Originálny názov: Tarnished crown and Fallen Heir
Rok vydania: 2018, Baronet  
Jazyk:Český
Počet strán: 465
♡♡♡♡♡

Upřípmnost je krutá, Sav, a nejen proto, že je obvykle bolestnejší než lži, ale protože za ni nikdy nepřijde žádná odměna.
- Poskvrnená koruna


Toto mohlo skončit všelijak, ale fakt jsem doufal, že právě tomuto závěru se vyhnu. Hlavou se mi honí dobrý tucet výmluv, jak však jednu z nich stihnu vyslovit, dveře učebny se otevřou.
- Padlý dedič 
♡♡♡♡♡

Môj názor, moje pocity


Vítam Vás pri dnešnej recenzii. Dnes sa spolu pozrieme na štvrté pokračovanie Papierovej princezny, ktoré nesie názov Padlý dedič. Táto knižočka obsahuje aj novelu  Poškvrnená koruna. Pohodlne sa usaďte a prajem príjemný zážitok z čítania.  


Príbeh nám rozpráva o najstaršom bratovi Royalových- Gideonovi. Vždy bol ten najrozumnejší a s láskou sa staral  o mladších súrodencov a matku. Ako každý z Royalových aj on ma svoje tajomstvá, ktoré dlho strážil, a ktoré ho pripravilo o Savanninu lásku. Zatiaľ čo Gideon Savannu stále miluje ona by naňho najradšej zabudla. Lenže to jej skomplikuje spoločný život na rovnakom vysokoškolskom kampuse. Savannu k nemu stále niečo priťahuje a Gideon sa snaží získať jej srdce.  

 ♡♡♡♡♡

Táto novela je rozpísaná na skoro dvesto strán, čo sa mi zo začiatku zdalo veľa ale neskôr keď som to čítala som potrebovala ešte niekoľko strán navyše.  Novela je písaná z pohľadu Gideona a Savanny, a tiež aj minulosť a prítomnosť. Na začiatku to bolo troška mätúce a viac by sa mi páčilo ak by najprv bola minulosť a až potom prítomnosť ale po niekoľkých kapitolách som si nato už zvykla a čítalo sa to ľahko.   
Aj keď som od tejto novely veľa nečakala pretože s Gideonom som veľmi dobrý vzťah v prvých troch knihách nemala, tak ma to celkom prekvapilo, že som si to celkom zamilovala. Táto novela mi zodpovedala moju otázku, z prvých troch dielov ako a čo sa vlastne stalo a tiež mi priblížila postavy Savanny a Gideona 

Musím povedať, že Gideonové správanie ma miestami hnevalo, nie preto žeby mi bol nesympatický ale občas som sa pozastavila nad tým ako sa snaží získať Savannu. Samozrejme, že chápem- pravá láska a tak ale niektoré situácie mi prišli prehnané a občas aj také troška detské. Zároveň tam však boli časti, pri ktorých som sa pousmiala alebo rovno zasmiala nad tým aký bol Gideon skoro až zúfalý. 



Príbeh nám rozpráva o Eastonoví Royalovy, ktorý je chytrý a sexy. A jediné čo ho zaujíma je ako sa zabaviť. Následky, ktoré spôsobia jeho zlé rozhodnutia nikdy nerieši pretože ma otca, ktorý to zaňho vyrieší. Až sa jedného dňa objaví jedno dievča, ktoré jeho svetom poriadne zatočí. Hartley je jediné dievča, ktoré kedy odmietlo Eastona Royala. Easton sa v nej nevyzná a preto ho to k Hartley ťahá ešte viac ako k iným dievčatám. Hartley tvrdí, že oňho nemá záujem a má čo najskôr dospieť, a možno má pravdu. Je to asi prvýkrát kedy Eastonovi meno Royal je k ničomu.  

 ♡♡♡♡♡

Toto štvrté pokračovanie mi prišlo akoby sa autorka snažila dať všetkým postavám šťastný koniec aj keď nie som si istá či vzhľadom na to ako sa kniha skončila tak či bude ten šťastný koniec mať každý- ale to myslím, že zistíme v poslednej časti tejto sérií.  

Aj keď ma túto knihu bavilo čítať nebolo to to pravé, chvíľami mi to pripadalo ako iná
séria, iný príbeh. Okrem toho, že to bolo meno Royal a párkrát spomenutá Ella a Reed tak sa to s papierovou princeznou porovnať nedalo.  

Čo sa týka postavy Hartley tak už zo začiatku som si ju veľmi obľúbila, už len preto, že nepodľahla Eastonovi a viac menej ho poslala kade ľahšie. Mala som z nej taký príjemný pocit, bola mi sympatická. Veľmi ju obdivujem zato ako sa spávala a ako sa o seba dokázala postarať a vždy si stala za svojím.  
 
S Eastonom som si veľmi nesadla. Je pravda, že bol zo začiatku knihy troška namyslený ale postupom času sa zmenil a podľa môjho názoru ho zmenila láska k Hartley aj keď zo začiatku to bolo asi len o tom aby mu podľahla. Eastonovi musím vytknúť jeho správanie na konci knihy, aj keď ho o niečo Hartley poprosila on spravil presný opak a tým pôsobil znova tak, že myslí len na seba.  

 ♡♡♡♡♡
Čo sa týka celkovo tejto knihy, tak osobne čakala som viac od autorky/ autoriek, už len preto aké predchádzajúce knihy boli dokonale. Preto ma táto kniha sklamala aj keď nemôžem povedať, koniec bol naozaj zaujímavý ale mohli na tom troška viac zapracovať.  

Čo sa týka môjho odporúčania tak je to asi na Vás či si knihu prečítate a na tom, či chcete vlastne vedieť ako to skončí aj s ostatnými. Ak áno tak si to prečítajte ale ak si chcete zanechať skutočne krásny pocit z tejto sérii tak potom do toho nechoďte.

Rada by som Vám poďakovala za prečítanie mojej recenzii, dúfam, že sa Vám páčilaa zanechala vo Vás nejakú myšlienku. My sa čoskoro uvidíme pri ďalšej recenzii ale zatiaľ si užívajte tieto marcové dni.

 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie