Bez teba to nie je ono|| RECENZIA

by - 6/10/2019


 



Veľká vďaka patrí vydavateľstvu albatros média, ktorý mi knihu zaslali. Vaša knihovnička sa poteší ak si ju zakúpite TU




 

♡♡♡♡♡ 
 Každý sa musí spamätať z prvej lásky. Je to čosi ako životná zmena.
♡♡♡♡♡

Môj názor, moje pocity 

Chcela by som Vás privítať pri dnešnej recenzii, tentokrát na druhú časť série Letná láska, ktorá nesie názov Bez teba to nie je ono. Pohodlne sa usaďte a prajem Vám príjemný zážitok z čítania.  


Príbeh nám rozpráva o Belly, ktorá každý rok odpočítavala dni do leta, no tento rok to je iné a tie dni už nepočíta. Pretože pláž, slnko, more vystriedajú nudné mesiace, ktoré strávi v meste. Ale tento rok nebude iný len kvôli tomu, kde Belly strávi prázdniny ale aj kvôli zlomenému srdcu. Jedného dňa Belly zazvoní telefón a dozvie sa, že Conrad zmizol. Belly si je istá, že Conrad sa ukrýva v plážovom domčeku, ktoré je jediné miesto, kde sa veci môžu dať do poriadku. Môžu zachrániť leto a Bellino zlomené srdce?  

♡♡♡♡♡

Musím priznať, že keď som prvýkrát otvorila túto knihu musela som si osviežiť o čom bola prvá časť čo sa mi často nestáva. Keď som už túto časť mala za sebou začala som čítať. 

Nato, že ma táto kniha ledva 250 strán sa mne osobne veľmi ťahala a celkovo to bolo pre mňa strašne dlhé čítanie, kedy som sa už dostávala do čítacej krízy. Začiatok bol veľmi nudný, ťahavý a nič sa tam nedialo čo ma veľmi mrzelo, pretože po prvej časti ma zaujímalo ako to bude pokračovať a čakala som, že autorka nás už na začiatku ovalí niečím zaujímavým. Ako som už spomínala, začiatok sa mi nepáčil a občas sa mi stalo, že som čítala ale vôbec som nevnímala čo čítam, pretože ma to strašne nudilo, a takto sa to ťahalo do nejakej druhej tretiny knihy. A až v tej poslednej tretine sa konečne začalo niečo diať a začalo to byť zaujímavé. Povedala by som, že to skončilo podľa mňa celkom otvorene, tak, že neviem čo si mám myslieť o tom ako to bude pokračovať. 
 
Neviem si vysvetliť prečo ale v tejto knihe, sa mi zdalo, že sa pomaly všetky postavy správajú ako deti a najmä Belly. Aj keď mi ako postava bola blízka, vadilo mi ako sa správala. Samozrejme, že to chápem, vzhľadom na situáciu SPOILER ( napríklad ako v Conradovej izbe s tou retiazkou, to som sa plieskala o hlavu) SPOILER.  

Nech rozmýšľam akokoľvek neviem čo by som už k tej knihe povedala, pretože všetky moje emócie som už z tej knihy povedala a jediné čomu by sa dalo venovať je ten koniec ale k tomu tiež nie je čo povedať, keďže sa tam toho veľa neudialo. Ale čo musím vyzdvihnúť, páčilo sa mi ako tam držali všetci pokope aj keď neskôr lietali facky, aj alkoholové párty.. Ale aj napriek tomu všetkému som sa bila rukou po hlave, pri správaní postáv.  

Ak by som mala knihu odporúčať, tak rozhodne bola táto séria slabšia ako séria Všetkým chalanom, ale odporučila by som ju asi mladšej vekovej generácií, pre ktorých je toto správanie postav bližšie ako pre nás starších, kedy už nevidíme svet rúžovými okuliarmi. Tiež ako také letné čítanie, ktoré ma slúžiť na oddych, kedy sa nechcete nad knihou zamýšľať je táto kniha ako stvorená. Takže asi toľko k tejto recenzií. 


Rada by som Vám poďakovala za prečítanie mojej recenzii, dúfam, že sa Vám páčila a zanechala vo Vás nejakú myšlienku. My sa čoskoro uvidíme pri ďalšj recenzii ale zatiaľ si užívajte krásne júnové dni.

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie