Láska z ulice|| RECENZIA

Veľká vďaka patrí vydavateľstvu albatros média, ktorý mi knihu zaslali. Vaša knihovnička sa poteší aj si ju zakúpite TU

♡♡♡♡♡
 Pocit straty sa vo mne zakliesnil a nedokážem sa na svet pozerať bez predsudkov. Očakávam ďalšiu ranu pod pás. Spomínam na chvíle s Norom i so sestrou, na všetko čo sme spolu zažili.
♡♡♡♡♡

Môj názor, moje pocity

Chcela by som Vás privítať pri dnešnej recenzii na knihu od slovenskej autorky, ktorá nesie názov Láska z ulice. Pohodlne sa usaďte a prajem príjemný zážitok z čítania.

Príbeh nám rozpráva o stredoškoláčke Tamare, školu zvláda ľavou zadnou. Samozrejme, že aj Tamara sa potrebuje z času na čas vyplakať a vykričať a v tomto jej je veľkou oporou jej kamarát Robo. V domácnosti, kde žije Tamara to nie je veľmi ideálne, žijú od výplaty k výplate a k tomu sa musí jej mama starať o jej ťažko chorú sestru a ani otec im k tomu nepomáha a opíja sa každý večer v baroch. Tamara ma jedno šťastie, že ju na iné myšlienky privádza škola a kamaráti. No jedného dňa ju cestou do školy zrazí na korčuliach mladík, ktorý mieri do školy. No z nového spolužiaka sa nakoniec stane učiteľ telesnej výchovy, ktorého Tamara nemôže dostať z hlavy. Obaja však týmto citom dovolia rásť a na povrch sa dostávajú tajomstvá z minulosti. Ani tento príbeh o láske nebude taký jednoduchý ako sa zdá.

♡♡♡♡♡

Táto kniha bola moja druhá prečítaná kniha od Miroslavy Varáčkovej, čakala som jednoduchý, pútavý príbeh plný lásky, pri ktorom si človek oddýchne a zrelaxuje.. A hádajte čo presne toto som od tejto knihy dostala. Aj keď bol tento príbeh miestami predvídateľný aj tak som s ním nadmieru spokojná.
Musím sa priznať, že prvá kapitola ma veľmi nebavila a čakala som kedy príde ten okamih “láska na prvý pohľad” a ani nie o pár strán to už bolo, zrazili sa, povedali si svoje a náznak lásky už bol na svete. Aj keď musím priznať, že som čakala, že kniha bude mať troška dlhší úvod a nezoznámia sa hneď na začiatku aj preto mi tie prvé kapitolky prišli troška urýchlené ale inač si to veľmi chválim a som veľmi rada, že to autorka nenaťahovala.

Keď som sa prelúskala už do stredu knihy, tak som hltala každú jednu stránku a to doslova, aj keď sa samozrejme stalo, že občas mi niektorá časť prišla zbytočná alebo by bolo lepšie ju inač spracovať už keď sme prešli k tejto časti čo sa mi na knihe nepáčilo, tak ma mrzí jedna vec a to situácia Tamarinej sestry.
Neviem prečo ale čakala som, že to čo sa stalo sa nestane, že to autorka nejako zachráni ale žiaľ nič také sa nestalo a musela som s týmto zmieriť. Rovnako ako to s Norom ako sa to vyvinulo ma tiež zamrzelo. Nevravím, že to bolo zle alebo tak ale mohlo to skončiť lepšie ako skončilo. Ako áno skončilo to nad moje očakávania, a prekvapilo ma to ale autorka im mohla dopriať lepší osud. No ale to prekážalo len mne.

Čo sa týka postav, tak všetky boli veľmi sympatické a nebolo ťažké sa s nimi po čitateľskej stránke zblížiť, takže k postavám naozaj nemám čo dodať okrem toho, že Tamara mi v niektorých situáciách prišla viac rozumnejšia ako Noro. A tiež musím povedať, že pri správaní Roba sa budete smiať.

No každopádne by už bolo načase povedať slová na záver a to aj moje odporúčanie. Keďže tu máme leto, tak táto kniha je podľa mňa stvorená na letné čítanie aj keď sa v lete neodohráva ale prečítať by si ju mal každý, či už staršie publikum alebo mladšie, pretože táto kniha Vás chytí za srdce. Budete sa smiať, plakať a preletia cez Vás všetky emócie.

⭐⭐⭐⭐

Rada by som Vám poďakovala za prečítanie mojej recenzii, dúfam, že sa Vám páčila a zanechala vo Vás nejakú myšlienku. My sa čoskoro uvidíme pri ďalšej recenzii ale zatiaľ si užívajte krásne júnové dni.

You May Also Like