RECENZIA ॥ OBSIDIÁN ॥ Jennifer L. Armentroutová

by - 3/09/2020

Autor: Jennifer L. Armentroutová
Titul: Obsidián
Diel série: 1
Rok vydania:2019, zelený kocúr
Počet strán:360
 
Za recenzný výtlačok sa chcem poďakovať vydavateľstvu zelený kocúr, ktorý mi knihu zaslali. Ak chceš aby sa aj tvoja knihovnička pýšila touto knihou nájdeš ju TU.
♡♡♡♡♡
Potom som presunula pohľad a moje oči sa stretli s Daemonovými. Dokonca aj keď nás delilo niekoľko stolov, zatajila som dych. Niečo v tých očiach... v tých smaragdových očiach bolo niečo hriešne.
♡♡♡♡♡

Po dlhom čase by som Vás chcela opäť privítať pri novej recenzií. Tento krát by som sa rada s Vami podelila o svoje pocity a myšlienky z knihy Obsidián od autorky Jennifer L. Armentroutovej. Tak už len šálku kávy a prajem príjemné čítanie


Príbeh nám rozpráva o Katy, ktorá sa aj s mamou presťahovala do nového mestečka. Katy nemá žiadnu možnosť iba sa s tým všetkým vysporiadať. Jedného dňa však Katy zbadá svojho sexi vysokého suseda a tajomnými zelenými očami. Katy sa zdá, že sa veci pohli k lepšiemu až kým neotvorí ústa. Sexi tajomný sused je neskutočne arogantný a neznesiteľny – Daemon. Človek má chuť ho prizabiť. Katy a Daemon spolu nevychádzajú ani troška dobre až do dňa kedy na Katy zaútočí neznámy chlap, a Daemon mávnutím ruky zastaví čas, zachráni Katy a medzitým sa stane niečo nečakané.  Katy pomaličky odhaľuje kto je Daemon a jeho sestra zač a dostáva sa do veľkého nebezpečenstva a ak chce prežiť musí sa držať v blízkosti Daemona. Podarí sa im navzájom sa neprizabiť?

♡♡♡♡♡

 V dobe kedy som sa ku knihe dostala bola na bookstgrame naozaj často spomínaná a tiež aj veľmi chválená, čoho som sa zo začiatku veľmi bála kvôli predchádzajúcim skúsenostiam. Rovnako aj preto táto kniha dlho čakala na svoj deň D až sa ho po nejakom čase dočkala (ešte v roku 2019) a ja nemôžem byť viac ako rada, že sa tak stalo. No ale teraz už k samotnej knihe.

Kniha, ktorej obsah prezrádza podľa mňa celkom dosť o knihe a ak chcete mať z tejto knihy naozaj zážitok (ktorý budete mať aj tak – no bez obsahu väčší) tak skúste sa obsahu knihy vyhýbať. Ja som to takto mala a som zato nesmierne rada, pretože ten moment prekvapenia a zisťovania o čo vlastne ide stál zato. 


Prvé stránky knihy boli ešte len také rozbiehacie kde sa toho veľa nedialo – takže ani moja pozornosť pri knihe nebola 100%. Tak prešla jedna, druhá kapitola a ja som sa už od knihy nevedela odtrhnúť. No taký ten zvrat aspoň v mojich očiach prišiel asi v polovici knihy kedy ma nazaujímalo nič okolo mňa a doslova som dýchala pre knihu, rovnako tak keď som otočila poslednú stránku som nevedela čo skôr a ako nato všetko zareagovať.

Príbeh bol podľa môjho písaný pekne a ľahko, tak aby to človeka bavilo a mal z toho pocit, že musí čítať ďalej.  Rovnako ako postavy, ktoré mi neskutočne sadli a nevedela som sa dočkať hlavne Daemona a časti, v ktorých bol on – hlavne zo začiatku kedy ma neskutočne zaujímalo čo je zač (obsah knihy som nečítala).  Keď sa nad tým zamyslím s odstupom času nájdem tam aj pár postáv, ktoré mi nie že vadili ale skôr som si s nimi nesadla.

Tiež by som rada vyzdvihla to, že v knihe sa skoro vždy niečo deje čo Vás núti čítať ďalej a posúva Vám tie stránky ku koncu. Ja osobne som za túto knihu veľmi rada a som ešte radšej, že som si knihu mohla prečítať. A neviem sa dočkať dňa kedy sa mi do rúk dostane  druhá časť knihy. 


Čo sa týka môjho odporúčania tááák, knihu odporúčam každému, či už len na skúšku či zaujme alebo ako knihu, ktorú viete, že budete milovať pretože práve tieto knihy milujete. Pretože naozaj keď Vám aspoň raz prebehla po rozume, tak verím, že ľutovať nebudete rovnako ako ja, ktorá túto sériu miluje.


Ja sa na dnes s Vami lúčim a dúfam, že sa Vám dnešná recenzia páčila a zanechala aspoň nejakú maličkú myšlienku vo Vás. Tak sa teda majte a my sa vidíme čoskoro pri ďalšej recenzií a rovnako aj pri článku o Slovenských autoroch.

 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie