To čo nás spája || RECENZIA

Rok vydania: 2019, Slovart
Počet strán: 192

Za recenzný výtlačok sa chcem poďakovať kníhkupectvu Panta Rhei, ktorý mi ho zaslali. Ak chceš aby sa aj tvoja knihovnička pýšila touto knihou nájdeš ju TU

♡♡♡♡♡
Správna voľba v niektorých rozhodnutiach totiž neexistuje, a čím skôr to prijmem, tým lepšie.
♡♡♡♡♡

Chcela by som Vás privítať pri dnešnej recenzií. Dnes sa spolu pozrieme na môj názor na knihu To čo nás spája od Mirky Varáčkovej. Tak už sa len pohodlne usaďte a prajem Vám príjemný zážitok z čítania.

Príbeh nám rozpráva o stredoškoláčke Lucii, ktorá ma takmer bezstarostný život. Jediné čo jej chýba je jej mama,  ktorá pred rokmi zmizla. Lucia stále verí na zázrak, že ju nájde zatiaľ čo jej otec by na ňu najradšej zabudol a spraví všetko aby na ňu zabudla aj Lucia. Lucia svoju osamelosť rieši chlapčenskými bozkami, klamstvami a hlúposťami. Jedného dňa nájde pochopenie u chlapca Ondreja, ktorého len prednedávnom spoznala. Nevinný a obyčajný začiatok kamarátstva prejde do vzťahu, na ktorý nie sú pripravený. Pre Ondreja to znamená veľký otáznik a pre Luciu trojbodku, za ktorou bidí nádej. Ale zvládnu to?
♥️♥️♥️♥️♥️

Ešte pred tým než som začala čítať túto knihu som vedela, že je to ďalšia kniha do mojej zbierky obľúbených ale v momente keď som knihu začala čítať som mala pocit, že to tak možno nebude. Možno to nebude ďalšia obľúbená kniha, ďalšia skvelá kniha od Mirky Varáčkovej.

Prvé stránky sa mi čítali naozaj ťažko, možno to bolo únavou alebo len prostredím alebo sa mi ten začiatok až tak nepáčil – pretože celkovo nemám rada začiatky kníh. No ale časom keď sa kniha rozbehla a príbeh začal naberať na zaujímavosti som knihu začala mať čím ďalej tým radšej. Hlavným dôvodom bolo, že som si pri nej oddýchla a zároveň ma kniha prežula a vypľuvla – teda skôr moje emócie a pocity z tejto knihy.

Príbeh nebol ničím naťahovaný, žiadne zbytočnosti tam neboli – teda jedna zbytočnosť by sa našla aj keď je nejakou tou hlavnou myšlienkou knihy no bolo to nezáživné čítať túto jednu časť aspoň to som si myslela kým to autorka neotočila a spravila niečo – teda skôr napísala- čo ma doslovne posadilo na zadok. Takže aj keď sa mi zdalo niečo zbytočné tak to práve to dodalo tej knihe tú iskru, pretože bez toho by sa neudialo niečo ďalšie.

Čo sa týka postav tak Lucia mi bola sympatická, miestami som sa v nej videla ale občas som nechápala čo to dievča stvára a aj keď som sa nad tým pousmiala tak v tej chvíli som sa sama seba pýtala či to je normálna toto spraviť a práve v takýchto chvíľach som  si s ňou veľmi nesadla. Možno by som povedala, že jej správanie bolo dosť podobné niektorým dievčatám v tejto dobe – no ale to je inom už.

Ondrej. Postava, ktorá ma zaujíma čím ďalej tým viac – čo znamená, že siahnem aj po jeho príbehu. Aj keď na začiatku mi nebol ani trocha sympatický, tak maximálne v prvej scéne a potom som ho za isté veci nemala veľmi v láske ale to sa časom menilo až som si ho nakoniec obľúbila – kým si to u mňa na konci, teda takmer konci nepokazil.  Ale to nemení nič na tom, že ma jeho postava zaujíma a je mi jasné prečo to bolo takto ako to bolo.

Kniha bola svojím obsahom veľmi krásna a veľmi zaujímavá, naozaj to bol jeden krásny príbeh , ktorý si musí prečítať snáď každý a každá aspoň troška romantická dušička. Týmto sa dostávame na koniec knihy a zároveň aj recenzii.

Z knihy alebo teda z jej konca som ostala veľmi sklamaná, pretože aj po pár dňoch nemôžem uveriť, že sa to skončilo takto ako sa to skončilo, že som nenašla ďalšie stránky, ktoré by mi to vysvetlili ako to vlastne dopadlo – aj keď si myslím ako asi to dopadlo no nechcem tomu veriť, pretože kniha má mať šťastný koniec a ja verím v to, že som sa s týmto príbehom ešte  nerozlúčila a poteší nás ešte jeden príbeh týchto dvoch.

No myslím si, že je asi ten čas na odporúčanie knihy. A ja nemôžem povedať nič okrem toho, že bežte a prečítajte si túto nádheru pretože to naozaj stojí zato. Kniha, ktorú budete milovať  a vďaka jej koncu to budete milovať ešte viac. Takže ak váhate alebo ste váhali pred prečítaním tejto recenzie dúfam, že Vás môj názor presvedčil o tom aby ste si knihu prečítali.

⭐⭐⭐⭐⭐

Ďakujem Tým, ktorý si recenziu prečítali až dokonca. Dúfam, že vo Vás zanechala aspoň nejakú myšlienku. A my sa vidíme v stredu pri článku.

You May Also Like