Elita

by - 4/25/2018

Autor: Kiera Cass
Originálny názov: The Elite
Rok vydania: 2015,COOBOO
Počet strán: 287
Jazyk: Slovenský
Prečítane: 4/2018

Úryvok z knihy
V rukách som držala list od otca a myslela na Aspenovu istotu, že nemôžem byť princeznou. Nesmiem zabúdať, že ľudia ma nemajú radi - ale je tu tajný sľub princa Maxona z minulého týždňa.. Zatvorila som oči a pokúsila sa hľadať odpoveď v hĺbke svojej duše.


Môj názor, moje pocity


35 dievčat vstúpilo do paláca. Zostane ich len šesť.

Znova som sa ocitla v krásnom svete princezien, princov..
Druhá časť Selekcie s názvom Elita nám rozpráva o tom ako si princ Maxon musí vybrať len šesť dievčat. Dievčatá si navzájom podkopávajú prekážky pred nohy. Každá ma ten istý cieľ, získať Maxona a stať a jeho princeznou a princeznou IIlley.

Do rúk sa mi dostala druhá časť Selekcie, tentokrát to bolo o niečo slabšie ako prvá časť ale zároveň viac prekvapivejšie ako prvá časť. Tento príbeh ako ho napísala autorka je písaní veľmi ľahko a pútavo. Stránky sa mi len tak míňali pod rukami, ak by spánok nebol nutný prečítala by som to behom dňa.
Situácia medzi Maxonom a dievčatami sa naozaj troška skomplikuje a naša hlavná hrdinka-America začne mať nové problémy a situácie, do ktorých sa viac a viac zamotá- Aspoň takto som to vnímala ja.

Počas Elity sa nám ukážu pravé tváre postav, a veta nikto nie je taký ako sa zdá nám v tomto prípade dokonale sedí. Veľa nových tajomstiev, veľa nových udalosti a vznik nových nádeji na lásku?

Páčilo sa mi ako si dievčatá navzájom hádzali prekážky pod nohy, bolo zábavne sledovať to-čítať to.

Ak by som mala opísať svoje pocity som neskutočne šťastná z tejto knihy, milujem ju 💖

Za knihu ďakujem eshopu preskoly.sk knihu si môžete zakúpiť TU

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie