Stefanové denníky-Úkryt, Spojenectvo

by - 4/18/2018

Autor: L.J. Smith
Originálny názov: Stefan´s diaries: The Asylum, The Compelled
Počet strán: 215, 227
Rok vydania: 2012, Fragment
Jazyk: Slovenský
Prečítané: 4/2018


Úryvok z knihy
• Keď som bol chlapec, v jednej učebnici sme mali reprodukciu ibrazu nazvanéhi Prameň večnej mladosti. Bola to rajská scéna, krásni ľudia na nikdy nekončiacej zábave. V detstve som si ten obrázoj stále obzeral, nadšený predstavou nesmrteľnosti.

Môj názor, moje pocity
Keďže som nevidela zmysel písať recenziu na každú knihu zvlášť tak som to dala všetko do jednej..  
Séria Stefanových denníkov ma veľmi zaujímala už dlhšiu dobu. No a dnes som sa dostala k posledným dvom záverečným dielom.  
Musím sa priznať, že ma autorka sklamala aj tieto posledné dve knihy. Som milovník upírských denníkov ale čakala som, že Smithová túto sériu rozvinie viac ako len pár rokov ich upirského života.  

Knihy boli ľahko a chápavo písane. Veľa veci sa tam doplňuje navzájom. Myslím, že posledné tri časti na seba nadväzujú čo je pre túto autorku typickým znakom. No aj napriek tomu som od toho čakala viac.  

 Znova ma knihy na prvých stránkach až tak veľmi nezaujali ale na konci som to doslova hltala. Čo mi aj troška prekážalo bolo, že kniha bola strašne naťahovaná a posledných pár stránok sa udialo toľko vecí a tak rýchlo. Občas sa mi stalo, že som sa snažila hlavnému hrdinovi vtlačiť do mysle aby nejaké rozhodnutie nerobil..  

Ale bolo to zaujímavé ako sa všetko vyvíjalo. Kopec vecí, na ktoré v seriáli nenarazíte a táto kniha vám to len a len doplní. Ak ste milovníkmi TVD tak tieto knihy sú pre vás ako stvorené, no ak však nie tak si pri nich dokážete len oddýchnuť.   

Aj keď by ma zaujímalo ako sa to všetko vyvíjalo ďalej až po deň kedy stretol Elenu tak som rada, že to už nemá žiadne pokračovania, pretože by to už bolo miestami zbytočné a bolo by to už len o financiách..  

No aj tak knihu odporúčam milovníkom TVD a možno mladším čitateľom. Kniha nesklame ale ani neprekvapí. 


Za knihu sa chcem poďakovať  kníhkupectvu  Preskoly.sk, Knihu si môžeš zakúpiť TU a TU 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie