Knižné sklamania za štyri mesiace

by - 4/29/2018

Vítam vás pri novom článku, kde vám predstavím knihy, ktoré mňa sklamali v posledných štyroch mesiacoch. Prečítala som 35 kníh a 7 z nich ma sklamali



 Začnem sériou DELÍRIUM
Musím povedať, že zaujala ma len prvá časť a ostatné dve ma sklamali. Od týchto dvoch kníh som očakáva viac ako mi dali. Pandemónium mi prišlo veľmi zdĺhavé a veľmi naťahujúci dej. Kde bolo aj trošku predvídateľne čo autorka v knihe napíše. Rekviem ako sa vraví všetko ma svoj šťastný koniec a to mala aj táto kniha. Bolo v nej možno pár veci, ktoré ma naozaj prekvapili ale  znova kniha mala predvídateľný koniec.
Dej v týchto dvoch knihách bol až príliš opisovaný, priam až nudný a strašne predvídateľný. Ak by som mala ohodnotiť tieto dve knihy tak im dám 2,5 boda z 5. Myslím si, že prvá časť by bola dobra ak by bola koncová. 



Druhým sklamaním je kniha UPÍRSKE DENNÍKY-NÁVRAT
Sériu upírske denníky mám v láske, síce som sa neprelúskala všetkými dielmi ale tento ma príliš sklamal. Dovolím si to troška vyspoilerovať takže ak si to nečítaj preskoč na koniec. Elena nám zomrie, stane sa z nej upír, znova zomrie, je z nej duch, znova ožije ako duch, a znova bude človek. Toto je dosť mätúce a preto a mi táto kniha, nepáčila. Preto som si vybrala túto knihu ako sklamanie lebo to ožívanie je už unavujúce. Ak by som mala knihu zhodnotiť tak ma 3 /5 bodov




Ďalším mojim sklamaním bola recenzná kniha  DVE TVÁRE DVOCH MUŽOV
Keďže knihu mi vybralo vydavateľstvo tak som niečo také očakávala. Knihu napísala naša slovenská spisovateľka čo mi je hrozne ľúto ale táto kniha je pre mňa sklamaním. Obsah knihy vyzeral naozaj zaujímavo ale celý dej sa ťahal okolo jedného a na posledných stránkach stihla byť unesená a vyslobodená zároveň a kniha mala šťastný koniec. Knihu hodnotím 2/5 bodov. 



Na štvrtom mieste sa nachádza kniha JEDEN Z NÁS KLAME
Od tejto knihy som čakala naozaj veľa, keďže bola chválená až do nebies. Ale sklamala ma, viac ako som čakala. Od tejto knihy som očakávala nejakú vraždičku a naozaj komplikované riešenie. Uvedomujem si, že kniha je určená  YA. Ale aj keď istým spôsobom stále patrím do tejto kategórie táto kniha je od veci. Je rozdelená na tri časti, ktoré sú zdĺhavé. Kniha je naťahovaná a niektoré časti a opisy boli pre mňa zbytočne. Nevravím, že práve tebe sa páčiť nebude no mňa sklamala. Preto túto knihu hodnotím 3/5 bodov.



Posledná kniha, ktorá ma sklamala NA LOVU
Pri tejto knihe už len samotná obálka kričí  „Vezmi si ma!“ Kniha je retellingom na krásku a zviera, kde je však drobný rozdiel, že kráska loví zviera. Ako som spomínala obálka knihy je nádherná ale to čo obsahuje z vnútra nad tým sa da polemizovať. Kniha bola pre mňa sklamaním už len preto, že som očakávala nádherný príbeh, nádherne vyvíjajúcu sa lásku. Ale kniha bola nudne písaná. Ako som si aj neskôr mohla prečítať autorka knihu písala v detstve a teraz ju len dokončila a prerobila. Všetkým nám je jasné o čo išlo. Kniha by možno mohla byť pre mladšiu generáciu ako rozprávka, dá sa pri nej oddýchnuť a zrelaxovať ale človek od nej nemôže očakávať veľa. Som toho názoru, že autorka túto knihu mala nechať len vo svojom svete. Knihu hodnotím 2/5 bodov. Bod za obálku samozrejme a bod a nápad, ktorý mohla lepšie spracovať. 


Uvedomujem si, že každý ma na tieto knihy iny názor ale tieto boli pre mňa sklamaním.

Napíšte mi aj vy vaše knižne sklamania. 

                                                   ^Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie