TAG - Fifty shades

by - 5/26/2018


Vítam vás pri novom formáte príspevkov na mojom blogu. Chcela by som vám predstaviť môj prvý TAG na tému Päťdesiat odtieňov. Ako si mnoho z vás určite všimlo, tak túto sériu som úspešne dočítala v decembri minulého roka a tento čakám na pokračovanie z pohľadu Christiana. 
Z tohto všetkého ste si určite museli všimnúť, že milujem sériu päťdesiat odtieňov. 
Dúfa, že sa vám bude páčiť  
 


1.Môj obľúbený film série? 
Určite to bude asi prvá časť, ktorú som si naozaj obľúbila, možno aj z dôvodu, že som to toľkokrát videla až mi to nakoniec prirástlo k srdiečku ale možno aj preto, že vďaka tomuto filmu som si prečítala všetky knihy série.  



2.Môj obľúbený diel knižnej série?  
Musím povedať, že najviac spokojná som bola s posledným dielom, páčilo sa mi ako to autorka napísala ako to celkovo spracovala. A toto bola naozaj kniha kde keď som ju zatvorila tak som sa okamžite rozplakala.  

3.Kniha, ktorá sklamala? 
Tak tu sa mi je ťažko rozhodnúť z dôvodu, že všetky knihy milujem ale najviac ma asi sklamala kniha Grey z pohľadu Christiana- musím povedať, že som čakala troška viac.   

4.Film, ktorý sklamal? 
Bude sa to biť s tým čo som písala ale posledný film (Sloboda) ma sklamal. Nemôžem povedať, že som z neho bola sklamaná ale zároveň som smutná, že niektoré časti v tom filme chýbali alebo boli inač spracované čo mi trocha prekážalo, keďže práve na tie chvíle čo tam boli alebo boli pozmenené som sa tešila.   



5.Časti knihy/filmu, ktoré ma rozplakali? 
Myslím, že časť kedy sa rozišli na nejakú tu dobu ma rozplakala ako pri každom knižnom rozchode ale bola som aj veľmi sklamaná a plakala som pri jeho reakcii na to, že budem otcom.   


6.Moja najobľúbenejšia postava? 
 Hmm.. Je ťažké sa rozhodnúť, aj keď je jasné, že výber je medzi hlavnými postavami. Ale asi by som si po dôkladnom zvážení vybrala Christiana hlavne kvôli tomu jeho správaní a m jeho myšlienkam, ktoré sú nám ukázane v ďalšom pokračovaní.  

7.Môj najobľúbenejší citát? 
Spánok sa mi vyhýba. Mučí ma Anina vôňa, ktorá aj teraz zaváňa z posteľnej bielizne. Stiahnem si vankúš, na ktorom spala, na tvár a vdychujem jej vôňu. 

8.Čo mi chýbalo vo filme? 
Chýbalo mi tam veľa vecí. Ale na jednu vec som sa tešila najviac a bola pozmenená-prestavba domu s Gill a Anastasiina reakcia podľa knihy. Inač sa to tam dalo zvládnuť.  

9.Ak by som sa mohla zoznámiť s nejakou postavou, ktorá by to bola? 
Odpoveď by mala byť Christian ale o ňom je krásne len čítať. Takže možno Mia alebo Anastasia.. Alebo vlastne bol by to Christian.   


10.Kedy sa mi táto kniha dostala do rúk? 

Bolo to myslím, že v štrnástich ale samozrejme čítať som ju nemohla, takže prečítaná bola až v sedemnástich začo som rada lebo si myslím, že som lepšie pochopila príbehu.   

11.Pre mňa najkrajšia obálka?
Z tých pôvodných sa mi páčili všetky ale pre mňa je najkrajšia posledná filmová obálka knihy.   

12.Pre mňa najsmutnejší moment?
 Je ťažké vybrať si len jeden moment kedy to pre mňa bol najsmutnejší moment, pretože ten dej nebol zďaleka taký smutný ako to, že sa táto séria skončila. Ale ak by som si predsa mala jeden vybrať tak to bol asi ten keď Annu postrelili.   

13.Moja najmenej obľúbená postava? 
Myslím, že to je asi jasné. Postava, ktorá mi asi najviac prekážala bol Jack a Elena. Ale najviac ma iritovala Elena, tou jej pretvárkou a celkovo som si s ňou počas kníh nesadla.  

14.Bola som spokojná s koncom? 
Aj keď sa mi to zdalo príliš rýchlo ukončené tak som spokojná bola s tým ako sa to skončilo.   

15.Čo pre mňa znamená táto séria? 
Veľmi veľa. Milujem túto sériu, kvôli postavám, príbehu, autorke a hlavne preto, že som to rada čítala a bol to krásne napísaný príbeh pre dospelých.





 Dúfam, že sa vám môj prvý TAG páčil. Každá otázka prešla mojou fantáziou. V prípade použitia ma prosím označte. Peknú slnečnú sobotu prajem.

                                                      ^Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie