5-minútové rozprávky

by - 6/24/2018

Rok vydania: 2018, EGMONT
Počet strán: 176
Prečítané: 6/2018

Úryvok z rozprávok

Chýbala mu mamička. Tim to dobre vedel a pripravil pre sloníka prekvapenie - vzal ho za jeho mamou! 
                                                                                                                                  ~Dumbo

Nič netušiaca Wendy si najväčšie dobrodružstvo svojho života vychutnávala plnými dúškami. 
                                                                                                                                   ~Peter Pan

Môj názor, moje pocity


Vítam vás pri novej nezvyčajnej recenzii. Dnes sa spolu pozrieme na knihu, ktorá je určená deťom. Tak sa pohodlne usaďte a čítajte.   


Sedem Disney príbehov, ktoré sú známe nám aj naším najmenším. V knihe prežijeme príbehy so 101 dalmatíncami, Levím kráľom, Dumbom, Pinocchiom, Alicou v krajine zázrakov, Petrom Pánom a dozvieme sa aj o Knihe džungle.  


Najprv by som vám rada vysvetlila prečo som sa práve rozhodla pre túto knihu. V každom z nás sa nachádza kúsok dieťaťa a chcela som sa do tej doby vrátiť a zároveň odporúčať knihu vám, ktorí hľadáte správny rozprávkový darček pre našich najmenších.  

V knihe ma čakalo sedem príbehov, ktoré som naozaj prečítala za 5 minút ako je napísané v názve knihy. Rozprávky neboli nejako zbytočne rozpísane zbytočnými vecami a opismi. Bolo to stručne a zaujímavé, že vám pri tom dieťa ostane sedieť a počúvať vás.  

Ostanem ešte pri tom čítaní, s ktorým nebudú mať problém ani školáci. Pretože sú tam primerane veľké písmená, ktoré sa ľahko čítajú.  
Čo musím vynachváliť na tejto knihe sú kresby a obrázky, ktoré sú cez celú stránku a upútajú vašu pozornosť a samozrejme aj toho dieťaťa, či už školáka alebo nie. 

Jedna jediná vec mi na tom prekážala a to, že raz alebo dvakrát sa stalo, že text bol písaní na tmavom pozadí, takže to bolo ťažšie čitateľné ale to je naozaj len drobnosť, ktorá na tejto knihe nijako neuberá na kvalite.  

Na tejto knihe nie čo pokaziť a tak isto nie je ani veľa čo písať a zbytočne to obkecavať. Som s touto knihou spokojná a odporúčam ju každému, kto hľadá niečo takéto.  

Za recenzný výtlačok sa chcem poďakovať kníhkupectvu albatros média, ktorý mi knihu zaslali. Zakúpiť si ju môžeš TU.


                                                                                     ^Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie