Mlieko a Med

by - 6/20/2018

Autor: Rupi Kaur
Originálny názov: Milk and Honey
Rok vydania: 2018, PLUS
Počet strán: 206
Prečítané: 6/2018

〜 bola ružou v rukách mužov ktorí si ju nemienili nechať〜

Môj názor, moje pocity

Vítam vás pri novej recenzii na svetový bestseller Mlieko a Med. Tak sa pohodlne usaďte a vychutnajte si čítanie. Recenzia môže obsahovať niektoré básne z knihy.  

Táto zbierka básni nám rozpráva o láske, strate, traumách, zneužívaní, uzdravovaní a ženskosti. Táto knižočka sa delí na štyri časti ale každá ma inú úlohu. Kniha vás vezme na iné miesto a pomôže vám vyrovnať sa s rôznymi bolesťami.  

 〜každá revolúcia sa začína a končí jeho perami〜

Na túto zbierku básni som sa veľmi tešila, už snáď asi od decembra keď som ju videla na českej scéne v anglickom alebo českom vydaní (Ale to bolo asi neskôr v českom vydaní). Zaujímalo ma prečo je táto kniha ospevovaná, chválená a prečo sa ľuďom až tak páči.  
Kniha sa mi po dlhom čakaní dostala konečne do rúk a ja som absolútne nevedela čo ma v tej knihe čaká. Táto čierna kráska ma upútala svojím vzhľadom, po otvorení som zistila, že je plná krásnych kresieb, ktoré si autorka sama kreslila, každá kapitolka je rozdelená čiernou dvojstránkou čo knihe dodáva ešte krajší vzhľad. 

Básne sa mi páčili, pretože na nich bolo niečo výnimočné, niečo iné. Ale predsa boli básne, ktoré boli slabšie.  
Nemôžem povedať, že kniha si získala moje srdce pretože si ho nezískala. Áno básne sa mi páčili ale boli to básne mierne nad priemerom, skoro až priemerom.  Nechcem na túto knihu básni viac vyjadrovať svoj názor, pretože sa to nedá zhrnúť ale asi každý by si to mal prečítať a spraviť svoj vlastný názor.  



Za knihu sa chcem poďakovať kníhkupectvu albatros media, ktorý mi tento knižný výtlačok zaslali. Knihu si môžeš zakúpiť TU 



                                                                                                      ^Camila 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie