Následníčka

by - 7/01/2018

Autor: Kiera Cass
Originálny názov: The Heir
Rok vydania: 2016, COOBOO
Počet strán:326
Jazyk: Slovenský
Prečítané: 6/2018

Úryvok z knihy

Nedokážem prejavovať svoje emócie ako iné dievčatá, takže to vyzerá, akoby mi na ničom nezáležalo, hoci to nie je pravda. Rada si nechávam veci pre seba. Viem, nevyzerá to dobre, ale je to tak.



Môj názor, moje pocity

Vítam vás pri novej recenzii. Tentokrát sa opäť vrátime do sveta princezien a spolu sa pozrieme na k nihu Následníčka. Tak sa pohodlne usaďte a čítajte. 




35 nápadníkov. Jedna princezná. Nová selekcia- celkom iný príbeh.  

Príbeh nám rozpráva o princeznej Eadlyn, ktorá je dcérou Americi a Maxona. Eadlyn už odmalička počúva príbeh o tom ako sa jej ocko zoznámil s jej mamou pomocou selekcie a o tom aký je ich príbeh romantický a ako z rozprávky. Princezná Eadlyn po tom netúži a dúfa, že vlastnú selekciu absolvovať nemusí. Lenže ako budúca kráľovná sa tomu nevyhne a preto sa Selekcii bude musieť zúčastniť. Edalyn je rozhodnutá, že žiadny z uchádzačov si ju nevezme a neuspeje. Eadyln neverí na pravú lásku ani na žili šťastne až do smrti. Lenže čo ak jedenému mužovi podarí zmocniť jej srdca? Možno zistí, že pravá láska len predsa existuje a žili šťastne až do smrti sa stane jej tajným snom?  



Na túto knihu som zo začiatku počúvala sama kritiku aká je hlavná hrdinka sebecká, arogantná a bohvie čo všetko. Ale medzi tým všetkým si novú selekciu obľúbili aspoň trocha a preto som sa rozhodla si túto knihu prečítať a zistiť či je to naozaj až také ako to niektorý ľudia opisujú.  

Už na začiatok musím povedať, že aj keď to je znova akoby rovnaký príbeh tak je predsa iný. Hoci sa mi to zdalo slabšie a miestami to bolo nudnejšie ako prvá selekcia bolo to celkom prijateľné 
Autorka sa nám snažila dať ďalšiu selekciu ale z iného pohľadu- z pohľadu samotnej organizátorky. Musím povedať, že nebolo to zle vymyslené ale chýbalo tomu niečo čo mala samotná prvá trilógia.  
Príbeh bol pekne spracovaný ale takmer sa tam nič nimočne nedialo. Samozrejme, že už na začiatku som si obľúbila pár kandidátov myslím, že dvoch a som rada, že ostali do konca knihy. Ak by som bola na mieste autorky vyhrala by som sa s týmto nápadom viac, už len dôvodu, že by sm rada dala čitateľom iný príbeh viac premyslený. Neviem mám pocit, že to bolo písané veľmi na rýchlo ale čo už.  
Tým, že ma táto séria-selekcia číslo 2- len dve knihy tak som čakala, že to bude v tejto knihe viac napínavejšie, že sa udeje viac vecí. Zatiaľ čo nás autorka len zoznamovala so selekciou a samotnou kráľovskou rodinou v prevej časti takže nezažijeme ani prvé zaľúbenie, ktoré si myslí, že autorka mohla dať na koniec knihy.  
Spočiatku sa mi ťažko zvykalo, že selekcia je z pohľadu niekoho iného-trvalo mi to tak 100 stránok. Ale čo som chcela povedať, že som si myslela, že nám autorka odhalí viac zo života Americi aj keď je to o niekom inom.  
Aj keď som to nedostala bol to v celku zaujímavý príbeh zažiť selekciu aj z pohľadu samotného kráľovského člena. Dosť ma zaujíma ako autorka napísala druhú časť o Eadlyn keďže tu sme sa eľa nedozvedeli. Samozrejme pár bozkov, párkrát rande nejaký ten napínavý a úplne nepochopiteľný zvrat.  
Teraz by som rada prešla k časti ktorá mení názor každého kto túto knihu prečíta. Všetci vravia aká je Eadlyn sebecká, rozmaznaná, protivná a všetky negatívne vlastnosti. Musím povedať, že s každým súhlasím je takáto a áno liezla mi na mozog v niektorých častiach ale na všetko čo robila mala určite nejaký dôvod. Aj keď som si s ňou úplne nesadla tak musím na obhajobu autorky povedať, že sa snažila selekciu len týmto jej správaním odlíšiť. Veď každý zlý a sebec hrdina sa napokon obráti a zmení. A popravde autorka na tom troška popracoval na posledných stránkach takže dúfam, že Eadlyn v nasledujúcej časti dostane rozum a zmení sa.  
Ak by som mala dať nejaké odporúčania či sa túto druhú selekciu oplatí prečítať tak je to asi na každom aby si to rozhodol sám. Ak si to prečítate zažijete znova selekciu a ak nie tak o nič nikto nepríde.  

sledníčku preto hodnotím na mňa veľmi slabo a to takto


Za knižný výtlačok ďakuje eshopu preskoly, ktorí mi knihu zaslali. Kúpiť si ju môžeš TU.

                                                                     ^Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie