Modrá ako zafír

by - 8/15/2018


Autor: Kerstin Gier
Originálny názov: Liebe geth durch alle Zeiten
Rok vydania:  2012, COOBOO (Dotlač)
Jazyk: Český
Počet strán: 352
Prečítané: 8/2018

Úryvok z knihy

„Nemůžeš přece teď jen tak zmizet!“ Chraplavý dětský hlásek zněl plačtivě, a to mi trhalo srdce. „Když jsme právě našli jeden druhého.“ Kdybych byla sama, nejspíš bych se nechala strhnout k tomu, abych na něj promluvila. Přes jeho ostré špičáky a drápy na nohou byl tak nějak roztomilý a asi neměl příliš společnosti (duch sira Arthura Conana Doyla měl jistě lepší věci na práci. Co by vůbec dělal v Londýně?). 



Môj názor, moje pocity


Vítam Vás pri dnešnej recenzii. Dnes sa spolu pozrieme na knihu Modrá jako safír zo série drahokamy. Neodporúčam čítať pokiaľ ste nečítali prvú časť.  Tak sa pohodlne usaďte a čítajte.  

Príbeh nám rozpráva o šestnásť ročnej Gwendolyn, ktorá sa prednedávnom dozvedela, že ma cestovateľský gén. Spolu s Gideonom, ktorý je druhý s týmto génom majú veľa starostí ako sa naučiť a  správať sa v minulosti ako tancovať menuet.  A ani jedno pre nich nie je jednoduché. Gwen ma po svojom boku samých dobrých radcov, ktorý jej s týmto pomáhajú.  A ani jedno pre nich nie je jednoduché. Gideon má tajomstvá a Gwen je jasné, že svoje hormóny musí dostať čo najskôr svoje hormóny pod kontrolu.  


Ako už z predchádzajúcej recenzii môžete vedieť k tejto sérii som sa dostala vďaka filmom, ktoré sa knihe skoro vôbec nepodobajú. Ak by som mala povedať, ktorá kniha je najbližšie k filmovému spracovaniu tak je to táto modrá kráska.  

Túto autorku mám rada už len z toho dôvodu, že sa každou stránkou niečo deje a autorka nás nenudí žiadnymi zdĺhavými opismi. Celé to čítanie bolo jednoduché, nič zložité kde by trebalo veľmi rozmýšľať.  
Ak by som mala popísať moje pocity z tejto knihy, tak som nesmierne vďačná, že sa mi táto kniha dostala do rúk.  

Spolu s Gwen som spolu s ňou prežívala jej prvú lásku, sklamania a trápenia a všetky tie cesty do minulosti boli niečím výnimočné.  
Ako už určite viete tak Gwen ma talent- ak sa to dá nazvať talentom- vidí duchov a ako sme sa v predchádzajúcej časti spoznali s Jamesom tak tu sa Gwen zoznámi s mojim obľúbencom, ktorý tento príbeh oveľa viac oživí. 
Ak by som mala napísať svoje pocity tak kniha ma aj napriek tomu čo som vedela milo prekvapila a bolo to akoby som o ničom nevedela. Kniha ma dojala a naozaj som všetko prežívala s Gwen, či už jej zamilovanosť alebo jej sklamania a trápenia.  

Popri čítaní som si dávala veľa otázok, keď nám autorka dala len jeden pohľad z minulosti, samozrejme, že sa to neskôr vysvetlilo no aspoň väčšina- predpokladám, že tie zvyšné otázky nás čakajú v poslednej knihe.  
Ak by som mala knihu odporúčať tak ju odporúčam všetkými desiatimi. Či už ste mladší alebo starši táto kniha Vám pomôže si oddýchnuť a pobaví Vás.  


Za recenzný výtlačok ďakujem eshopu preskoly.sk.Knihu si môžte zakúpiť TU


                                         
                                          
 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie