Prečo dať lásku knihám z druhej ruky?

by - 8/11/2018

Vítam Vás pri novom článku. Dnes by som sa s vami rada podelila s mojim názorom prečo dať lásku knihám z druhej ruky. Tak sa pohodlne usaďte a čítajte.  


V dnešnej dobe si všímam, že sa naše obyvateľstvo mení v tomto ohľade na dve skupinky. Ľudia, ktorí knihu z druhej ruky neodmietnu a dajú jej lásku a novú šancu na život. Potom tu je skupinka ľudí, ktorí ak majú vziať do rúk knihu, ktorá mala majiteľa tak sa rúcajú budovy.  


Rada by som povedala, že ja patrím k tým ľuďom, ktorý knihu z druhej ruky neodmietnu. Som hrdá, že patrím k týmto ľuďom a rada by som vám povedala nejaké tie moje dôvody prečo som sa rozhodla dať lásku aj knihám z druhej ruky.  


  • Môj prvý dôvod je, že aj keď pôvodný majiteľ knihu odmietne a prestane jej dávať potrebnú lásku a začne ju zanedbávať ta kniha si to nezaslúži a preto ak môžem tak tej knihe dám novú šancu na život a dám jej toľko lásky a pozornosti koľko si zaslúži.  
  • Druhým dôvodom je, že sú tie knihy- ak narazíte na dobrého predávajúceho- tak sú dosť pod cenou a vo výbornom stave. Niektorý predávajúci sú milý a pribalia vám nejakú tú záložku.  
  • Mojím tretím dôvodom je, že sa mi dosť často stáva, že kým sa dozviem o nejakej knihe tak na normálnych kníhkupectvách je vypredaná. Preto siahnem po myšlienke, že si ju nájdem aj keď mala iného majiteľa.  
Toto sú moje hlavne dôvody prečo si knihy z druhej ruky kúpim. Ak by som mala povedať pravdu od malička som bola vedená k tomu, že treba dať lásku aj knihám, ktoré niekto nechce. Ak by som mala spočítať koľkým knihám som dala nový domov tak ich okolo 25 bude určite. Moja prvá kniha bola kúpená v antikvariáte.  

Prečo by odmietnutá kniha nemohla dostať nový domov a druhú šancu? Veď ta kniha nemôže zato, že sa dostala do rúk nesprávnej osobe. Ak patríte k týmto ľuďom, ktorý dajú šancu knihe z druhej ruky tak vás mám úprimne rada.  
Viem, že pre niektorých je tento článok zvláštny pretože dávať lásku knihám asi nie je normálne ale pre nás knihomoľoch to je normálne. Každá kniha si zaslúži lásku aj keď už bola použitá. Preto neviem pochopiť prečo niektorý ľudia knihu z druhej ruky nekúpia.  

Samozrejme, že to všetko záleží na tom odkiaľ si knihu kúpite, aký človek vám ju pošle. Ja osobne keď si knihu kupujem či už cez čarovnú poličku ale stránky cez FB alebo rôzne bazoše pýtam si zakaždým fotky knihy v akom je stave. Najmä chrbát knihy a podľa toho sa posúdim či je cena hodná tejto knihy. Samozrejme ak sú knihy dostupné pozriem sa na rôzne eshopy aby som ju nekúpila drahšie ako novú.  




Knihy, ktoré vlastním ja a mali iného majiteľa?  

Škola noci 7,8 
Upírske denníky 1-15 
Stefanové denníky 1  
Jacqueline Wilson ( Pyžamová párty, Diamantky, Prvé slzy a trampoty, Polnoc) 
Na vine sú hviezdy 
Súženie 
Solitaire 
Čo sa stalo Mare Dyerovej 


Rada by som sa s vami rozlúčila a napíšte mi ako ste na tom vy s knihami z druhej ruky.


                                                                                    ^Camila

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie