Navždy s láskou Lara Jean|| RECENZIA

by - 6/21/2019

Veľká vďaka patrí eshopu pre školy, ktorý mi knihu zaslali. Vaša knihovnička sa poteší ak si ju zakúpite práve TU

♡♡♡♡♡
 Peter mě zatahá za ruku. „No tak, Coveyová. Každý svého štěstí strůjcem. A navíc jsme tu byli už před dvěma měsíci na tý věci v Millerově centru.“ Uklidním se. „Jo, to je fakt.“ Jdeme dál. Teď už vím, kam mě vede: k Rotundě.
♡♡♡♡♡

Môj názor, moje pocity

Chcela by som Vás privítať pri dnešnej recenzií. Dnes sa spolu pozrieme na tretie a zároveň posledné pokračovanie série Všetkým chalanom, ktorých som milovala, ktoré nesie názov Navždy s láskou Lara Jean. Pohodlne sa usaďte a prajem Vám príjemný zážitok z čítania.

Príbeh nám rozpráva o dievčati menom Lara Jean, ktorá prežíva ten najlepší maturitný ročník, aký si môže dievča želať. Má priateľa, do ktorého je zamilovaná až po uši, jej otec sa ide znova ženiť a jej sestra príde na celé leto domov zo Škótska. Lara si je vedomá toho, že sa všetko zmení aj keď to sama nechce. Laru Jean čaká dôležité rozhodnutie v podobne Vysokej školy, a čo to bude znamenať v ich vzťahu s Peterom. Lara stojí pred ťažkým rozhodnutím či poslúchnuť srdce alebo rozum.

♡♡♡♡♡
Od tohto posledného dielu série som naozaj očakávala veľmi veľa, pretože po ukončení druhého dielu to vyzeralo, že to bude ešte veľmi napínavé a zaujímavé ako bolo doteraz ale musím sa priznať, že som ostala trocha sklamaná.
Aby sme sa nechápali zlé na začiatku to bolo niečo úžasné, smiala som sa nad tým ako krásne a roztomilo to autorka napísala, celé sa to nieslo v takom rozkošnom nádychu ale došla som k jednej časti, pri ktorej som umierala nudou a strašne sa mi to nechcelo čítať- jednoducho mi tá časť pripadala veľmi zbytočná. Preto som aj knihu odložila a pustila sa do nej opäť o niekoľko dní.
Nemôžem však povedať, že kniha nebola úžasná a neskutočne si pri nej človek oddýchne a má pri nej taký romantický pocit akoby tú lásku prežívala osoba, ktorá knihu číta a nie hlavná postava.

Samozrejme, že v knihe máme niekoľko zvratov, ktoré mňa osobne celkom milo prekvapili a knihe dodali tú zaujímavosť, kedy viete ako kniha skončí, pretože povedzme si pravdu je to predvídateľné ale aj napriek tomu autorka dokázala niekoľkokrát prekvapiť a chytiť za srdce. Dokonca Vás jedna časť tejto knihy doženie aj k slzám, pardon teda dve časti.

Ak by som sa mala vyjadriť k postavám tak myslím, že sa na mojom názore nič
extra nemení ako za posledné dva diely a čo sa týka Lary Jean tak ona je taká typická tínedžerka- zamilovaná samozrejme- ktorá sa snaží aby bolo všetko po správnom, nikam sa neponáhľa. Má skvelé vlastnosti, je milá, spoľahlivá (až na jednu časť knihy), miluje svoju rodinu.. Myslím, že je taká hrdinka aká by v takýchto romantických knihách mala byť.

Čo sa týka môjho názoru na Petera, tak je naozaj vidieť, že by pre Laru spravil naozaj všetko, dokonca nám to autorka aj dosť často dokáže. Ale tiež je vidieť, že je to chlapec, ktorý ma city a pri nie je len ten drsný frajerik za akého ho ľudia majú.

Samozrejme aby to nebolo len o tých postavách, ktoré boli pre mňa pozitívne musím sa vyjadriť aj k jednej postave, ktorá ma svojím správaním niekde pri konci knihy naozaj zrazila zo stoličky a jedná sa o Peterovú matku, pretože to čo spravila ono aj keď si uvedomujem z akého dôvodu tak pre šťastie svojho syna to robiť nemala. No ale čo sa stalo a prečo sa to stalo sa dozviete pri čítaní tejto knihy, pretože inač by to bol až veľký spoiler, ktorý nadväzuje na ďalší a to my predsa nechceme.

No a konečne sa dostávame na koniec a na moje odporúčanie. Ak ste fanúšikom týchto sladučkým romantický kníh tak určite po tejto sérií siahnite, pretože podľa mňa stojí zato si tento príbeh prečítať. A tiež musím povedať, že si príjemne oddýchnete a načerpáte novú energiu. Takže táto séria je ako stvorená na letný oddych.

⭐⭐⭐⭐

Ja dúfam, že sa Vám moja dnešná recenzia páčila. Rovnako dúfam, že som vo Vás zanechala nejakú moju myšlienku. Ja sa s Vami lúčim a prajem Vám ešte krásne prežité tieto Júnové dni.

You May Also Like