Placebo Ja || RECENZIA

by - 9/27/2019




AUTOR: Baja Dolce 
TITUL: Placebo Ja
ROK VYDANIA: 2019, ArtFloyd
POČET STRÁN: 316
 

 
 Ak aj vy chcete aby sa vaša knihovnička pýšila touto nádhernou knihou tak je možné zakúpiť ju na eshope ako Martinus alebo Panta rhei. Alebo si ju objednajte priamo u autorky na Instagrame
Znova po dlhšom čase by som Vás chcela privítať pri novej a dlho očakávanej recenzií a to na knihu Placebo Ja od skvelej slovenskej autorky.  Takže sa už len pohodlne usaďte a užite si moje myšlienky z tejto fialovej krásky.

 ♡♡♡♡♡

Svojím spôsobom sme neboli spolu, nespájali nás žiadne sľuby a ani záväzky, no ťahalo nás k sebe niečo silnejšie, ako boli všetky nezhody a trápenia, ktorými sme si prešli

♡♡♡♡♡

 
Príbeh Emy pokračuje a pre ňu to nie je vôbec ľahké. Ema ešte pred pár týždňami verila na jej sny, nádeje a dni, ktoré mali lepšie začiatky. No to všetko zničilo jedno temné tajomstvo o Chrisovi. Jedno rozhodnutie však zmenilo všetky plány, ktoré mala Ema v pláne na pracovnom stretnutí v Miláne. Pretože cestu jej skrížil práve on. Tento návštevník priniesol do Eminho života zmätok a spomienku na staré city, ktoré by najradšej pochovala. Dokážu prekonať prekážky, ktoré im osud hodil pod nohy? Alebo sa navždy rozlúčia?  


 ♡♡♡♡♡
Povedzme si to takto, tieto dve diely série placebo boli tak skvelé, že je veľmi ťažko sa rozhodnúť kde a s čím začať. Samozrejme, že sa posnažím aby táto recenzia neobsahovala žiadne spoilery, hlavne aj kvôli čitateľom, ktorý túto sériu ešte nečítali.  Takže poďme nato.  

Vraví sa, že prvý diel série je vždy ten najlepší a tie ostatné sa už len tak zvezú spolu s tým prvým, no to si nemôžem dovoliť tvrdiť pri tejto sérií, pretože tento druhý diel bol možno dokonca ešte lepší ako prvý.  

Znova nám autorka dala neskutočný zážitok a iný pohľad na tento knižný svet, otvorila nám okienko kde sa dozvedáme viac o Chrisovi no ale čo ma na tom všetkom trocha desí je to, že toto sa v normálnom svete stalo a stále sa to deje. Samozrejme nechcem tým povedať, že kvôli tomu bol tento príbeh zlý alebo takto, naopak práve toto tento príbeh spravilo krásnym a výnimočným. Či už príbeh Emy alebo Chrisa tak som rada, že aj napriek tomu majú zatiaľ šťastný koniec- myslím tým v príbehu, ktorý vytvorila autorka.  
 
Ako som už spomínala v recenzií na prvý diel série Placebo, tak neskutočne si cením to, že autorka nás netrápi žiadnymi nudnými časťami, ktoré nám len skazia príbeh ale na každej strane, v každej vete sa niečo udeje, či už s hlavnými postavami alebo vedľajšími. Ja osobne mám pocit, že autorka sa venovala každej postave na maximum čo jej to stránky v knihe dali, pretože každý tam má svoju časť aj keď je samozrejmosť, že Eme a Chrisovi patrí viac stránok ako takým dvojčatám.  

Jednoducho tento príbeh jej tak úžasný a silný, krásny a predovšetkým výnimočným, že nemám čo viac k tomuto povedať, pretože ak si tento príbeh neprečítate tak ako by ste asi ani neexistovali.. No možno až takto nie ale jednoducho stratíte veľmi veľa.  

Už sa blíži moje očakávané odporúčanie a ako už iste viete tak Vám tento príbeh a Emy odporúčam viac, než všetkými desiatimi, pretože toto si nemôžete nechať ujsť. Takže ak váhate nad touto knihou choďte do toho, rovnako aj keď ste knihu nečítali prečítajte si ju, môžem Vám zaručiť, že ľutovať nebudete. 

Rovnako bude Baja Dolce patriť k mojím obľúbeným autorom tak ako aj jej série Placebo.     

Ja by som sa ešte raz chcela poďakovať Báji zato, že som mala si možnosť prečítať tento krásny príbeh ale hlavne zato, že sa rozhodla sériu placebo vyslať do sveta. Takže posielam jedno veľké ďakujem.  


 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dúfam, že sa Vám moja recenzia páčila a zanechala vo Vás aspoň nejakú moju myšlienku, z toho čo som Vám sem napísala z hĺbky srdiečka. Ja sa s Vami pre dnešok lúčim a verím, že sa čoskoro vidíme pri ďalšej recenzií, užívajte krásne jesenné dni.
 

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie