Terapie sdílením || RECENZIA

by - 9/30/2019





AUTOR: Ester&Josefina
TITUL: Terapie Sdílením
ROK VYDANIA: 2018, Listen
POČET STÁN: 304 


Veľká vďaka patrí eshopu megaknihy, ktorú mi knihu zaslali. Vaša knihovnička sa poteší ak si ju zakúpite TU.


Chcela by som Vás znova privítať pri dnešnej recenzií. Dnes by som sa s Vami rada podelila o svoj názor, pocity a myšlienky z knihy Terapie sdílením.  Tak sa už len pohodlne usaďte a prajem Vám príjemný zážitok z čítania.  

♡♡♡♡♡
... Nemala si rada cibuľu a to mi na tebe vadilo asi najviac...
♡♡♡♡♡
Dlho som rozmýšľala ako túto recenziu napísať keďže táto kniha je svojím spôsobom výnimočná, pretože nejde tak úplne o typickú knihu ale o knihu, ktorá obsahuje rozchodové správy medzi dvoma ľuďmi. 
Knihu som mala nejaký ten čas vyhliadnutú a zvažovala som jej prečítanie, najmä kvôli tomu, že kniha mala rôzne reakcie - podľa mňa skôr negatívne reakcie ako pozitívne- ale aj tak som do toho šla a aj keď nie som nejako extra nadšená z tejto knihy, pretože čakala som možno niečo iné a viac z tejto knihy, no nesklamala ma. 
Čítanie bolo naozaj príjemné, nemôžem povedať, že som sa nudila, pretože knihu som vďaka svojmu obsahu prečítala veľmi rýchlo, takže to bola skôr taká oddychovka, ktorá neublíži ale ani nejak extra nenadchne.  
Tiež by som rada vyzdvihla to, že kniha obsahovala aj niekoľko vtipných konverzácií, kedy som sa naozaj pousmiala. Keď sa nato pozriem spätne, tak nie som z tej knihy veľmi nadšená a to z toho pohľadu, že niektoré rozchodové vety boli troška - aspoň pre mňa - kruté a ak sa takýmto spôsobom rozchádza dnešná mládež tak si nie som istá ako to bude ďalej, rovnako si myslím, že toto nebola práve vhodná kniha pre dnešnú generáciu detí.  
Chápem, že kniha bola písaná najmä pre pobavenie ale nedá sa mi pozerať nato aj takto. Možno by som ju určila pre inú vekovú kategóriu, pretože podľa môjho majú knihy človeka niečo naučiť ale pri tejto som sa naučila čo nerobiť.  
No ale aby to nebolo len o tom čo si o knihe myslím z tohto pohľadu, tak musím priznať, že kniha je  naozaj krásna-  myslím hlavne čo sa týka obálky. Aj napriek tomu čo som sem napísala, nemôžem povedať, že sa mi kniha nepáčila.  
Ale už je čas na moje odporúčanie. Ak Vás zaujala táto kniha tak skúste po nej siahnuť pretože nemáte čo stratiť, nezaberie ani veľa času a hlavne zrelaxujete v rámci možností. Takže ak váhate nad kúpou kúpte si ju a hlavne si vytvorte na túto knihu vlastný názor ale hlavne si neberte príklad z toho, že to čo je v knihe je správne aj v reálnom živote. Ale aj napriek tomu sa mi kniha páčila a preto  ju hodnotím tak ako môžete vidieť.  


 ⭐⭐⭐

Dúfam, že sa Vám moja recenzia páčila a zanechala vo Vás aspoň nejakú moju myšlienku, z toho čo som Vám sem napísala.  Ja sa s Vami pre dnešok lúčim a verím, že sa už onedlho vidíme pri ďalšej recenzií, užívajte krásne jesenné dni.

You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie