Prečítané knihy za rok 2019 || TOP 5 kníh

by - 1/01/2020


Po dlhšom čase Vás opäť vítam u mňa na blogu. Dnes by som sa s vami rada podelila o knihy, ktoré som prečítala za rok 2019 - na začiatok musím povedať, že ich bolo celkom málo no aj tak som pyšná, že som prečítala aspoň to maličko. Takže sa pohodlne usaďte a prajem Vám príjemný zážitok z čítania. 


Prečítané za rok 2019 

1. Darker - E.L. James 
2. Tinta - Alice Broadway

3. Princezná v utajení - Connie Glynn
4. Všechno je možné - Elizabeth Stroutová 
5. After - Bozk - Anna Todd
6. Pádly dedič - Erin Watt
7. Emma, faun a zabudnutá kniha - Mechthild Gläserová
8. Slnko a jeho kvety -Rupi kaur
9. After - Sľub - Anna Todd 
10. After - Tajomstvo - Anna Todd
11. After - Puto - Anna Todd
12. Bez teba to nie je ono - Jenny Han
13. Láska z ulice - Miroslava Varáčková
14. Časodejovia - Natalja Sčerba
15. Navždy s Láskou Lara Jean - Jenny Han 
16. Placebo On - Baja Dolce 
17. Dievča z atramentu a hviezd - Kiran Milwood Hargrave
18. Placebo Ja - Baja Dolce 
19. Prohnilé království - Erin watt 
20. Terapie sdílením - Ester&Josephina
21. Najlepšie kamarátky - Jacqueline Wilson
22. Toto leto patrí nám - Jenny Han
23. Jedného dňa - Maya Sinay 
24. Cudzinec z papiera - Ďuricová 
25. To čo nás spája - Miroslava Varáčková 
26. Obsidian - Jennifer L. Armentroutová
27. Vryté do dreva - Dávid Matúš 
28. Šéf môjho šéfa - Michaela Zamari 
29. Ženy z rodu Springovcov - Anna Todd - Nedočítaná kniha, pre mňa nečitateľná kniha  





Top 5 Najlepších kníh v roku 2019 

1. Placebo On, Ja
2. Séria After 
3. To čo nás spája 
4. Obsidian 
5. Navždy s láskou Lara Jean














Tým, ktorý sa dostali až sem a čítajú tieto riadky, patrí Vám jedno veľké Ďakujem. Všetkým Vám prajem krásny a úspešný rok 2020 a predovšetkým veľa nových a prečítaných kníh. 

No a my sa už čoskoro vidíme pri recenzií.



You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie