THE TRUE ABOUT Kradnem.knihy

by - 4/26/2020



Znova Vás vítam pri ďalšej časti "The True About" , v ktorej nám na niekoľko otázok odpovedala Paťka z profilu @kradnem.knihy. Takže sa pohodlne usaďte a prajem Vám príjemný zážitok z čítania. 


Niečo o @Kradnem.knihy


Ahoj Ahoj :) Moje meno je Patrícia ale viac ľudí má pozná ako @kradnem.knihy. Mám takmer 21 rokov ( cítim sa ale na 15) a mojou závislosťou je Harry Potter. Vďaka tejto sérii som sa ocitla v knižnej komunite. Musím spomenúť že som z Bystrohlavu :) Bookstagram mám dva roky, a blog tiež :) 




1. Čo bolo hlavným dôvodom prečo si sa rozhodla založiť bookstagram / blog, tvoje pocity z prvých postov a tvojho pôsobenia na bookstagrame? Ako si to celé zo začiatku vnímala?  (Čo si čakala prípadne čo ťa sklamalo v začiatkoch).

   Úprimne som ani netušila že, existuje nejaký bookstagram. Na svojom osobnom účte som raz pridavala fotku knihy (J. Karika - Strach). Dostala som odozvu ako nikdy predtým. Tak som začala prezerať všetky možné Hashtag-y. 

  V ten deň som si založila bookstagram s názvom zlodejka.knih, nebola to šťastná voľba, ľudí pod týmto názvom bolo (aj je) naozaj veľa.

   Moje prvé posty nemali ani hlavu ani pätu :D Fotky boli naozaj všelijaké, vtedy som ani neskúšala aby mi feed ladil. Ale musím povedať že z celého môjho pôsobenia na bookstagrame, mám najradšej práve začiatky. Dostala som neskutočnú podporu, za čo naozaj vďačím. 


2. Čo považuješ za najväčší úspech na bookstagrame / blogu a čo ťa zároveň najviac sklamalo na bookstagrame / blogu? (spolupráca, dosiahnutie nejakého čísla, a pod.) 

Môj najväčší úspech je, že aj po dvoch rokoch sa stále nájdu ľudia ktorým sa páči čo robím.
Zo spoluprác si najviac cením tie so slovenskými autorkami.
Najviac ma mrzí môj blog, či už kvôli tomu ako vyzerá, alebo ako málo je čítaní. 


3.Koľko času venuješ bookstagramu / blogu? ( recenzie, posty, storky..) Ľutovala si niekedy ten čas, ktorý si do toho dala, ktorý si mohla využiť niekde inde? Myslíš, že si  ľudia uvedomujú koľko času je potrebné napríklad na vyfotenie fotky, úpravu? 

Venovala som veľmi veľa  a to hlavne fotkám. Niekedy som si vravela či to má zmysel a či by niekto v mojom veku nemal robiť niečo úplne iné. A práve preto som sa rozhodla tráviť menej času nad fotkami. 

Nemyslím si že si všetci uvedomujú koľko času to zaberie. A to je škoda. Veľa ľudí sa s fotkami vyhrá do úplnej dokonalosti ale odozva je veľmi nízka. 


4. Zažila si už niekedy  pocit vyčerpania z bookstagramu / blogu, kedy si sa snažila byť aktívna, všetko vydávať pravidelne až prišiel ten deň kedy  ťa to prestávalo baviť, prestala si to zvládať (či už psychický alebo fyzický alebo z osobných problémov) a venovala si sa tomu len preto lebo si nechcela stratiť to čo si si za ten čas vybudovala, aby si nesklamala svojich sledovateľov? 

     Áno! A nie raz. Stane sa to vždy keď vám to celé prerastie cez hlavu, a už to nerobíte pre sebe ako svoje hobby, ale snažíte sa naháňať za niečím. Ja som sa naháňala za aktivitou, spoluprácou príspevkami.
Teraz to ľutujem, a som rada že som sa vrátila k svojmu starému ja. 


5. Ako by si riešila situáciu ak by nad niečím sedíš niekoľko hodín, dávaš do toho maximum, zverejníš to ale spätnú väzbu dostaneš  len vážne maličkú. (Brala by si to vážne, trápila by si sa alebo by si to nechala tak, s tým, že nabudúce spravíš preto viac?)

Myslím si že s týmto sa stretlo už veľa z nás. Žiaľ je to tak. Nie raz sa stane že si na niečom dám veľmi záležať ale odozva nikde. Zo začiatku ma to trápilo veľmi, a vlastne som nechápala čo sa pokazilo, keď inokedy som za podobné fotky dostala odozvu.
Teraz už poznáme ten dôvod, je to algoritmus instagramu. Už ma to netrápi, aj keď priznám sa, niekedy to vie poriadne nahnevať :D


6. Čo ty a spolupráce? (Snažíš sa ich mať čo najviac alebo sa snažíš tie spolupráce vybrať tak aby si s nimi bola spokojná? )  Ako sa rozhoduješ medzi spoluprácami? (Ktorá spolupráca je / bola ideálna, s ktorou si spokojná a naopak, ktorá ťa sklamala alebo si s ňou nie si  / nebola spokojná?) 

Udržujem si spolupráce len tie ktoré mi vyhovujú, k dnešnému dňu sú 4 (plus pár slovenských autoriek). 

Rozhodovanie medzi spoluprácou je u mňa jednoduché. Mám hlavne tie v ktorých mám možnosť vlastného výberu (nikto nechce čítať to čo ho nezaujme) a taktiež mám tie v ktorých nikomu nevadí môj názor, či je zlý alebo dobrý. 

Najlepšia spolupráca doteraz je pre mňa @megaknihy. Raz do roka vám pošlú knihu akúkoľvek chcete, baby ktoré tam pracujú sú neskutočné milé. A veľmi sa mi páči že jeden bloger= jedna kniha za rok. Takto má šancu každý. 



7. Ako zvykneš riešiť situáciu kedy máš knihu na recenziu (ak sa ti to nestalo, tak ako by si situáciu riešila) ale kniha ťa nebaví, nepáči sa ti a dostáva do čítacej krízy? ( Dočítala by si knihu aj keď sa ti nepáči alebo by si ju odložila s tým, že možno neskôr, prípadne by si sa k nej už vôbec nevrátila?)

Keď ide o knihu k recenzií, dočítať ju chcem vždy. Neviem si predstaviť písať recenziu na knihu ktorú som nedočítala. Ale keď sú to moje knihy, nemám stym žiaden problém :D


8.  Stretla si sa už niekedy s tým, že si mala krízu v bookstagrame / blogu, kedy si sa tomu chcela venovať, chcela si tvoriť ale tie nápady neboli? Prípadne si nebola spokojná s tým čo si tvorila?  Ako si tieto situácie riešila. 

Na tieto krízy mám úžasnú kamarátku (Ahoj Kika) funguje ako maják nádeje, vždy mi pomáha s vecami okolo toho všetkého. Veľakrát som dala von niečo čo sa mi nepáčilo a nebola som s tým vôbec spokojná, snažím sa teraz viac premýšľať a keď nie sú nápady jednoducho si dám stopku. 


9.Ako vníma tvoje okolie, že sa venuješ bookstagrame / blogu? (rodina, kamaráti, spolužiaci/kolegovia) Nájdu sa medzi nimi aj neprajníci? (Závisť, neporozumenie v tom čomu sa venuješ a pod.) 

Keď som s tým začala vedela o tom len sesternica, práve ona vravela že mám do toho ísť po hlave. Časom som to spomenula pred našimi, zobrali to všetci úplne v pohode, akurát ocinovi sa nepáči keď musí preberať zásielky :D Zatiaľ som sa nestretla s negatívnymi názormi môjho okolia , alebo možno o jich len neviem, a to je zrejme dobre. 


10. Ako riešiš negatívne komentáre, negatívne správy a podobne od ľudí, ktorý ťa sledujú? (Keď niečo tvoríš, dávaš do toho čas.) Venuješ tomu čas, snažíš sa to vyriešiť, alebo nad tým len mávneš rukou?

Najskôr som si to brala k srdcu, snažila som to všetko riešiť a fakt ma to mrzelo, ja sa snažím vychádzať s ľuďmi a všetko si vydiskutovať no nie vždy to ide. Teraz už iba tolerujem akýkoľvek názor,ale nestrácam čas dohadovanim sa. 



11. Čo by si chcela svojím bookstagramom / blogom odkázať / ukázať / dať svetu? ( Ako lásku ku knihám, rozdávať radosť, možnosť dať pohľad na určitú knihu, motivovať ľudí viac čítať... )
 
Aby ľudia čítali, neexistuje človek ktorému by sa nepáčila žiadna kniha. Je to najlepšia voľba keď potrebujete vypnúť, oddýchnuť si alebo len tak relaxovať.



Čo by si chela odkázať čítateľom a svojím sledovateľom?

Ďakujem za možnosť zodpovedať zaujímavé otázky :) Dúfam že sa vám moje odpovede páčili.



Chcem sa poďakovať Paťke z profilu @kradnem.knihy, že prijala pozvanie do tejto série a dovolila nám troška nahliadnúť do jej sveta bookstagramerky a ukázať nám jej pohľas na tento knížný svet. 

Rovnako sa chem poďakovať všetkým, ktorí si tento článok prečítali. Dúfam, že sa Vám táto časť páčila a my sa už čoskoro vidíme pri Ďalšom TTA.  


Camila💗






You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie