Drogy sú liek // RECENZIA

by - 7/16/2020

Drogy sú liek


Anotácia

Čo by nastalo, ak by ste zo dňa na deň prišli o prácu? Strach, zlosť, stres z toho, čo bude ďalej? Ale čo ak žijete na mieste, kde o ňu prišli takmer všetci? Zúfalý mladík Leonard zisťuje, že jedinou záchranou v priemyselnom meste, v ktorom zúri finančná kríza, je predaj drog. A to dokonca s podporou tých najvyšších štátnych predstaviteľov. Tento na pohľad geniálny plán sa však zrazu zmení na najhoršiu nočnú moru.

Šialený príbeh o korupcii, politickej zrade a meste presiaknutom špinavým biznisom, kde neplatia už takmer žiadne pravidlá, vás dozaista pohltí. Pretože hlad po moci je často silnejší ako zdravý rozum...

 

Moj názor

Znova som sa rozhodla vybočiť z mojej zóny a siahnúť po knihe iného žánru ako zvyknem. Popravde nebudem Vám klamať, čakala som niečo viac politické - dostala som príbeh, ktorý ma zaujal, nesie v sebe nejaký odkaz, je plný krásnych myšlienok. 
No začnime pekne od začiatku.
Zo začiatku sa pomaličky zoznamujeme s hlavným hrdinom, situáciou, ktorá práve vznikla, ľudia strácajú prácu.. Nebudem klamať - začiatok ma až tak veľmi neohúril, ale prichádza veľké ALE keď som prešla tých 30 strán príbeh som si priam zamilovala. Niečo na knihe Vás bude nútiť čítať ďalej, rozmýšľať nad tým čo ak by náhodou sa niečo takéto stalo, čo ak sa tento príbeh stal? Čo ak je táto ulička skutočná?
Neviete si predstaviť všetky moje teórie počas čítania.
Príbeh Vás doslova núti premýšľať, žiť ho.
Nechá vo Vás veľa aj po prečítaní.
Ako už niektorí bookstagrameri spomínali, príbeh sa končí ozaj na prd - nie preto, že je zakončený zle alebo sa tam niečo pokazí ale práve preto lebo končí dosť otvoreným koncom. Po prečítaní som na svoj zoznam otázok a teórií pripísala niekoľko ďalších, preto verím, že kniha bude mať pokračovanie.

Postavy
 
Troška ťažšie sa mi s hlavnou postavou ladil krok, no ale zvládla som to. Naša mužská (často sa mi to nestáva aby bola kniha z mužského pohľadu) je mladá, stratí prácu a musí uživiť rodinu.
Pre mňa niektoré rozhodnutia práve tejto postavy boli nie veľmi správne, nepáčili sa mi ako sa postava rozhodla - aj keď mal nato dobrý dôvod. Veľa rozhodnutí, ktoré spravil boli za mňa nutné ale niektoré urýchlené ( koniec knihy).
Ťažko sa mi o tomto rozpráva bez spoileru.
No nakoniec sa mi táto naša mužská postava Leonarda páči.

Jednu postavu som si však zamilovala úplne najviac - kým mi autor knihy nepokazil peknú ilúziu. Slečna menom Diana.
Pekná, vyspelá a silná žena? Áno, aj keď jej rozhodnutia boli aké boli - musela.

Vlastne každá jedna postava v tejto knihe musí robiť všetko len aby prežila.

Zhrnutie

 💚 Príbeh je pútavý, rýchlo čitateľný
 💚 Obsahuje neskutočne veľa krásnych myšlienok, ktoré stoja naozaj zato
 💚 Príbeh Vám tiež ukáže aj iný nový pohľad na svet
 💚 Príbeh, ktorý zaujme každého čitateľa
 💚 Za mňa plus - priama reč kurzivou - lepšie sa mi orientovalo ak bola priama reč dlhšia

💗Jediný môj problém - kniha nemala dostatok strán


Odporúčanie

Tento príbeh odporúčam naozaj každému, nie preto, že to je kniha zo spolupráce, nie preto, že musím ale preto, že tento príbeh je naozaj krásny, plny krásnych myšlienok, ktoré stoja zato. Príbeh, ktorý Vám otvorí oči - či už ste milovník romantiky ako ja alebo fantasy - toto je kniha, ktorú si musí prečítať každý knihomoľ.

Poďakovanie

Za tento recenzný výtlačok sa chcem poďakovať autorovi, ktorý mi knihu zaslal. Túto maličkú knihu plnú krásnych myšlienok viete zakúpiť v každom dobrom kníhkupectve.








You May Also Like

0 komentárov

Nahlásiť zneužitie